daaaag allemaal
ik zit hier nu dus eve in het kasteeltje van paulien in asuncion en moet zeggen ben al goed in de watten gelegd...frietjes,nutella,ijs..en verder dit comfort...op mn gemakje eens te kunnen chatten,bellen via skype en zelfs mn site een beetje kunnen aanpassen...heerlijk¡
tot de volgende...