Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
Entry for September 28, 2006
photo
ja de maan staat omgekeerd
2006-09-28 23:30:44 GMT
Comments (3 total)
Author:Anonymous
Dus het klopt de zon draait omgekeerd!
--Anne
2006-09-29 06:38:34 GMT
Author:Anonymous
weet je ook waarom? ik ben het al lang vergeten
--Fons
2006-10-21 15:04:09 GMT
Author:Anonymous
In het noordelijk halfrond beweegt de zon van links naar rechts en zit op de middag in het Zuiden ,in het zuidelijk halfrond is het omgekeerd en zit de zon dus in het Noorden maar overal staat ze op in het Oosten en gaat onder in het Westen !
--Fons
2006-10-22 16:46:43 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1