Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
mijn eerste dagboektekst

een aantal weken terug schreef ik een eerste dagboek tekst , die je nu met hulp van daddy Raf ()alsnog hier kunt lezen:



DAGBOEK





jeej heb eindelijk ontdekt hoe ik mijn site kan updaten...



bij gevolg beslis ik dan ook deze keer geen mailtjes te sturen..je kan alles hier lezen..



ik ben hier ondertussen 1maand en 2dagjes en begin eraan te wennen en voel me goed



hmm..weet niet goed waar te beginnen..



ik woon dus in pilar ,klein dorpje waar iedereen elkaar kent..



ik heb al heel veel vrienden oja en ook 1 hele goede vriend, of zal ik zeggen 'mi amor'...

ik woon in een huisje met mama, zus en broer..

slaap in 1bed met mijn zus...veel privacy heb ik niet...maar ben daar ondertussen al aan gewend..ik kan geen seconde alleen zijn:-)



overmorgen ga ik naar San bernandino..en alle andere afsers zullen daar samenkomen..heb er wel zin in..

oja trouwes er is hier momenteel nog een meisje van belgie die vroeger ook met afs kwam en nu gewoon terug op bezoek komt en ik heb het ernoooorm moeilijk mn woorden in Nederlands te vinden...echt raaar¡



iedereen zegt dat ik heel snel vorderingen maak en ben daar zelf ook blij mee want kan ondertussen wel al beter converseren met iedereeen...



ik vernam dat inge en lars gaan trouwen, ik zou er zoo graag bij zijn...en ben heel blij:-)



Ik ga wellicht deelnemen aan de missverkiezingen van mn school..heb niet veel keuze..maar ik neem hier gewoon echt elke kans..



ik dans ook (soort chearleading)..



in december studeer ik dus af en is het hier groot feest, met trouwjurk inbegrepen..we maken dan ook een reisje door paraguay met de klas:-)



daarna ga ik niet weer mijn laatste jaar herbeginnen maar ik ga waarschijnlijk engelse les geven op mijn schooltje...ben daar zeer blij mee..

oja mama die formulieren voor de kinderbijslag komen in orde...ik stuur ze op in ascunsion;-)



zo bij deze rond ik af...



ik stuur jullie ook allemaal een briefje vanuit ascunsion..of probeer toch..



en


2006-09-16 13:00:25 GMT
Comments (1 total)
Author:Anonymous
zoals ik in naam van Pauline schreef , heb ik haar eerste dagboektekst die wat de mist was ingegaan op haar site , op deze blog gezet .Ze heeft dus nu een blog en hoopt wat meer te kunnen laten weten.( maar Pc bereik is niet simpel)
Op haar verjaardag (14/9 werd ze achttien) hebben we ze aan de lijn gehad. Verkouden maar over gelukkig. Ze vraagt bij deze te laten weten dat alles prima is , dat je bij de blogsite van haar vriendin Paulien ( in Asuncion) soms wel iets meer ziet: http://paulieninparaguay.blogspot.com/
--Raf
2006-09-16 13:43:21 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1