VERSLAG  8

Als een goed begin het halve werk is, zijn wij dus de LUL!!!

Nou, vooruit, het begon niet slecht. Heerlijk gegeten met Herman en Wil en Es en Ed en leuke cadeautjes gehad voor pat's verjaardag! Om 1 uur 's nachts nog even naar een feestje waar we nog een paar uurtjes hebben doorgebracht met oude vrienden om vervolgens door te gaan naar het vliegveld. We hadden een perfecte vlucht en binnen de kortste keren stonden we via Rome in Siena.

De volgende dag hadden we het weerzien met de fietsen. Een mooi verjaardagscadeautje, want ze stonden er nog perfect bij! Natuurlijk hebben we meteen een rondje gemaakt ( viel tegen!!) De twee volgende dagen hebben we geprobeerd onze conditie weer een beetje op te bouwen door wat rondjes te maken rond de camping, maar daarna moesten we er toch echt aan geloven. EN HET WAS ZWAAR!!!!!!!!!
We begonnen met een stuk onverharde weg van 15 kilometer waarvan we twee hellingen moesten trotseren van 15%! Door de blubber!! Erna zijn er nog een aantal 20%tjes geweest ( we wisten niet eens dat het bestond, maar we hebben ze gevoeld, geloof me).

We klommen naar 500 meter om vervolgens weer helmaal af te dalen en meteen daarna 600 meter te klimmen. Auw. En dat in de zeikende regen. We hebben wat afgevloekt, maar na 70 kilometer waren we eindelijk op de camping waar we twee lieve oude italiaantjes troffen die trots op ons waren. We kregen een plekje onder een afdak en twee warme dekens. AAAhhh.

Eenmaal in de bergen, kom je er niet zomaar uit. En dat bleek. Die dag zouden we naar Chuisi gaan, een tocht van 70 kilometer. Na een hoop geploeter, godzijdank onder de brandende zon, kwamen we aan in de modderpoel. De beloofde camping zag er akelig uitgestorven uit. En dat was ie ook, hij was namelijk DICHT!!! Flikkers!!!!!!!!!!!!!!
Wederom wat gevloek. Dan maar over naar plan B: 40 kilometer verder fietsen. JIPPIE.
116 kilometer verder, moe, maar we hebben het, na 7 uur aan een stuk fietsen, gehaald. De dag erna hebben we heerlijk ontspannen aan het Lago di Trasimeno.
Nu zitten we alweer 50 kilometer verder en we hopen binnen drie dagen aan de adriatische kust te zitten om verder richting Kroatie te gaan. Het gaat lekker!!!!! We voelen ons gelukkig een stuk fitter dan de eerste dag. Op naar de Appenijnen!! 
Hosted by www.Geocities.ws

1