Verslag 3
��

1 oktober-17 oktober

Na lang wachten waren ze er dan eindelijk!! En het was een heerlijk weerzien! Twee weken lang hebben we ons uitstekend vermaakt in een heel mooi huisje ( met privezwembad) dat zich ongeveer 50 kilometer boven Avignon bevond, tussen veel verschillende landschappen, die we ook allemaal gezien hebben! Een kleine opsomming van wat we onder andere bezocht hebben:

Grignan, met zijn mooie fort
Avignon, met zijn mooie pauselijke paleis
Vaison-la-Romaine, met een leuke markt
Montelimar, met zijn fietsenmaker
Orange, met zijn niet gevonden Amphitheater
En natuurlijk Marseille, wat uiteindelijk een fantastiche stad bleek met een prachtige haven!!

Na veel siteseeing in de omgeving, stuitten we iedere keer weer op dezelfde berg, de Mont Ventoux. Deze door wielrenners gevreesde berg konden we niet links laten liggen. Okee, we hebben er dan wel twee uur en zesenveertig minuten over gedaan, maar het was dan ook 30 kilometer lang klimmen, waarvan de laatste 6 van 9%!!
Zonder de aanmoediging van de Breetjes hadden we het niet gekund!!!!!!!
Verder hebben we heerlijk gegeten, lekker ontspannen en alleen maar genoten!!

En zo bevinden we ons nu weer met zijn tweetjes in het mooie Aix-en-Provence, nog maar 50 km van de cote-d'azur, die we helemaal zullen volgen, tot aan de grens van Italie!!!
Hosted by www.Geocities.ws

1