| CH.NinoPino's Quincy Arpeggio | |||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
| blauw effen | |||||||||||||||||||||
| quincy is een eigen fokje van ons en was oorspronkelijk verkocht. vanaf de moment dat hij fluks begon uit te groeien had ik al spijt dat ik hem verkocht had. op een gegeven moment hebben de mensen waar hij verbleef een papegaai gekocht en zoals je al kan raden, ging dat niet zo goed, dus besloten ze quincy toch maar weg te doen ze belden mij op en normaal ben je met zulk nieuws niet zo blij, maar bij deze sprong ik toch een gat in de lucht. na 8 maanden was hij dan eindelijk weer thuis, dat voelde hij ook meteen want de eerste seconde voelde hij hier zich weeral direct thuis. |
|||||||||||||||||||||
| maand 5 | |||||||||||||||||||||
| titels:/ geboren op: 12-11-2002 vader: gr.int.ch. Dylan of the catwalk moeder: Hippy van het Witte Huis |
|||||||||||||||||||||
| uitdekkingen: Mits Quincy een van mijn eigen fokjes is en ik hier thuis zijn zusje en tante heb rondlopen, is het voor mij niet interesant om echt met hem te gaan dekken op mijn eigen katten. dus heb ik besloten om hem af en toe een buitendekking te laten doen. als iemand interesse heeft, neem dan gewoon vrijblijvend contact op. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
| week 3 | |||||||||||||||||||||
| Showresultaten: 25-05-2003 deerlijk U2 11-05-2003 bergen op zoom U1 14-09-2003 westerlo CAC 19-10-2003 Oud-Gastel CAC 9-11-2003 brasschaat CAC 4-1-2004 duffel U2 29-02-2004 eindhoven CACIB |
|||||||||||||||||||||
| terug naar katers | |||||||||||||||||||||
| home | |||||||||||||||||||||