Nieuwe trend!

De sandalen zijn verkrijgbaar in donkergroen, paars/roze, roze/oranje, blauw en geel/groen
Dit jaar zijn de 'gewone' sandalen uit. Er is namelijk een nieuwe trend ons rijk binnengeslopen. Het leer van deze sandalen is geverfd in een zeer opvallende kleur. De ontwerpster Claudia uit Neapolis vond de sandalen te saai. "Het dragen van sandalen moet leuk zijn," deelde zij ons mee. "Als kind haatte ik het om op die saaie, bruine sandalen te moeten lopen. Nee, nu maak ik er een einde aan: Weg met die saaie sandalen!" Trots liet zij ons de ontwerpen en de uiteindelijke modellen zien. Maar wie vind nou niet dat zij gelijk heeft? Gewone sandalen zijn saai! Vanaf volgende week zijn deze kleurrijke sandalen te koop in veel sandaalwinkels en nu al bij Sandalus Marcus. Dus ga eens kijken!
� Terug �