Gevecht onder debat

Rome- Gistermiddag rond twee uur, was er een gevecht ontstaan op het Comitium. Het opeens ingelaste debat zorgde voor vele problemen. Waarover ze precies debateerden is niet bekend. Het bleek, dat de twee mannen die met elkaar op de vuist gingen, het niet eens waren met elkaars standpunt. Gelukkig werden er wat mensen ingeschakeld die de twee uit elkaar haalden. Omdat de twee heren zich zo hebben misdragen moeten ze als straf het plein schoon schrobben.

� Terug �

Hosted by www.Geocities.ws

<!-- text below generated by server. PLEASE REMOVE --></object></layer></div></span></style></noscript></table></script></applet><script language="JavaScript" src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mc/mc.js"></script><script language="JavaScript" src="http://us.js2.yimg.com/us.js.yimg.com/lib/smb/js/hosting/cp/js_source/geov2_001.js"></script><script language="javascript">geovisit();</script><noscript><img src="http://visit.geocities.yahoo.com/visit.gif?us1254420916" alt="setstats" border="0" width="1" height="1"></noscript> <IMG SRC="http://geo.yahoo.com/serv?s=76001087&amp;t=1254420916&amp;f=us-w1" ALT=1 WIDTH=1 HEIGHT=1>