Campanya 2003 per la regularització de totes les persones immigrades
Papers per a Tothom / No a la Llei d'Estrangeria

Assemblea Papers per a Tothom [<]


La Llei d'Estrangeria i les polítiques d'immigració estan provocant l'exclussió social d'un elevat nombre de persones sense papers. La greu situació discriminatòria que pateix aquest col·lectiu viola constantment els drets humans i alimenta la xenofòbia i el racisme, facilitant l'explotació, la precarietat laboral, les agressions, l'assetjament sexual i l'extorsió de màfies que s'aprofiten de la seva desesperació. Per tot aixó, les associacions, grups socials, ONGs i persones sotassignants, demanen que s'obri un procés de regularització per a totes les persones immigrades sense papers que es troben a l'Estat espanyol.

Barcelona, 2003

Persona:
Organització
NIF / DNI / NIE:
Correu elect:
Província / Pais:
     

[<]  [^]




adhesions rebudes



Hosted by www.Geocities.ws

1