Notícies (actualitzades el 10/09/04)

10/09/04

Actualitació web. Aviat lletres SICRAN.

02/09/04

Ultim fitxatge SICRAN, arriba Joceeep!! (baixista). Amb influències dels 70, amb harmonies necessàries per a tots.

23/08/04

Nou fixatge de Sicran i Roger, arriba JOAN K(guitarrista). Aporta més coixí i seguretat a la guitarra, seguint linea death.

30/07/04

Debuten a Saus els OCHO MIL VASOS (Jordi, Benito, Lluís, Irene). Bon debut segons ens diuen.

24/07/04

SICRANFEST'04!!! tot un èxit de participació!!!

Sicran i Roger descarreguen "Soulfly en silencio hemorroides", "Mekivocaco", "Impotent Blackie", "Like the gothic people","Hijos donantes, padres sangrantes", ""Real tarot", més algunes versions de Metallica.

25/06/04

S'acosta el SICRANFEST'04!!! Cervessa, fútbol, pizza, música. Aquest any per fi SICRAN en directe presentat els seus temes amb Roger a la bateria.

Podeu veure les fotos de Pulper a Riudellots. www.geocities.com/palaumetal/riudellots.htm

09/04/04

Assegurada la presentació del Salt The Musics 03 el proper dijous 22-04. Pulper com a grup, de moment, no participarà. Però potser actuaran en el seu lloc els seus "fruits", és a dir OCHO MIL VASOS i SICRAN. Tot està encara per confirmar. L'actuació tindria lloc al Teatre de Salt, a partir de les 21 h.

09/03/04

Encara esperem el Cd "Salt the Musics" amb la participació de Pulper. Es preveu una festassa de presentació a Salt.

Pel que fa al projecte de Sicran i Roger, els noms que sonen per al grup són "Coagulación Dermotrética", "Evisceration" o bé "Entropia". Gairebé segura la participació de Konstan.

Actualment treballen en temes que segueixen la línea iniciada a Pulper, és a dir, algun tema més blackie fins a un ritme més tribal, passant per estones trashers.

06/02/04

Confirmat que a l'Abril es presentarà el Cd "Salt the Musics" amb la participació de Pulper.

De moment, Roger i Sicran treballen en el seu projecte.

20/01/04

Pulper a esperes de fer el darrer concert a Salt, per enregistrar el DVD, queda en stand-by.

Molt aviat tindreu notícies del nou grup d'en Jordi V. OCHO MIL VASOS. Des de Palaumetal els animem i els hi desitgem el millor.

La sorpresa: Roger i Sicran creen un grup, amb l'ajuda de Roser i Nury, a més de la probable inclusió de Konstan. Si tot segueix endavant, hi haurà col·laboracions de Jordi V. i Pau (Bikini Summer), entre d'altres. De momemt proven amb "i hete you".

13/01/04

Disponible el tema "One Day" de Pulper. Grabat a l'Studi de Salt, amb en Lluís Costa, el 22-10-03. Esperem que us sorprengui.

One Day- Pulper

09/01/04

Demà dissabte 10/01 PULPER actuarà a l'Estació de Riudellots de la Selva. El concert començarà a les 23.30 i també hi actuaran els REDRUM. Us hi esperem a tots!!!

02/12/03

Concert a Riudellots en un 97% assegurat.

02/12/03

Aviat penjarem les fotos oficials del 2003. Per fi ens veureu més actuals!!!

Estem treballant perquè abans de final d'any, PULPER, BIKINI SUMMER, ZOWIE I WINTERMOON puguem actuar a Riudellots o bé al Mariscal de l'Estartit. El dia per concretar, segurament serà el 19-12. Estigueu alerta un esdeveniment d'aquesta magnitud tardarà a tornar-se a produïr.

Ahir PULPER va practicar ritmes nous. A la vegada, repassem versions clàssiques.

Encara tenim problemes per penjar la demo de One day. Paciència infinita (Kitsch).

Assegurada la presència de PULPER al DVD de Salt the Musics 2003. El contingut el grabarem durant el proper concert a Salt durant aquest hivern.

17/11/03

"One day" està produït i ja podeu sentir la primera demo. Esperem tingueu paciència per baixar-la 8 jo n'he tingut per pujar-la). En pocs dies, alguna demo de Sicran, que aviat inclourà alguna part cantada en les seves cançons.

17/11/03

Avui es fan les mescles i la masterització final. Grabat i produït per Lluís Costa (Kitsch).En pocs dies inclourem fragments de la cançó a la web.

Lluís Costa (Kitsch). Productor de "One Day",dels Pulper 2003.

22/10/03

Com era d'esperar, "One Day" és el tema grabat a l'Studi de Salt, produït per Lluís Costa (Kitsch). El grup enregistra en format VHS tots els moments de la grabació.

29/09/03

Dimecres es decidirà la cançó a grabar el proper dia 22 d'Octubre. Tot apunta que el tema escollit serà "One Day". Tot i això caldrà veure quina és l'escollida.

7/09/03

Nova decoració del local. Aviat fotos.

25/09/03

Aviat des del racó de Sicran us podreu baixar les demos del projecte. Temes com "Mekivocao", "La segunda", i " I like the short stops".

24/09/03

Ja només queden a escollir entre 1 de 3 cançons. Tot sembla indicar que PULPER farà cas a l'intenció inicial i grabarà "One Day".

A més recuperem la primera foto promocional del grup.

06/09/03

Anunciem la més que probable formació d'un grup de fans. Aviat tindrem més informació.

Pel que fa al DVD, Jordi i Sicran comencen a reunir idees per a la cançó del DVD.

05/09/03

Després de la reunió a l'Estació Jove de Salt, apareix la possibilitat de que Pulper també quedi immortalitzat en un DVD. Tots vosaltres podreu assistir a la grabació del tema per al DVD, encara a escollir. Des d'aquesta secció uns informarem del dia i l'hora en que grabarem la cançó per al DVD. Serà a la vil·la de Salt, i si sabeu algun lloc interessant ens podeu ajudar. Tot indica que la tria de lacançó, estarà entre "Decaying till death", "One Day" o bé "Living throught the edge of sanity".

18/08/03

PULPER assaja de nou!! Els temes ke més bé van sonar són "Sanity", "Decaying till death" i "One Day". Semblava impossible però la màquina comença a funcionar i a veure què passa.

Des d'aquí agraïm tot el suport a família, amics, fans i sobretot "grouppies". Encara haureu d'esperar, com a mínim, fins al Nadal per sentir la tant esperada cançó escollida.

30/07/03

Ho heu aconseguit!! si, molts de vosaltres ens heu fet arribar els vostres ànims, cartes, mails, missatges i sentiments. Per fi, sembla que podrem oferir-vos una darrera dossi de metal per a vosaltres. S'han acabat les nits de suor, les nits de patiment, les nits sense sentiment, nits veient passar hores, minuts i segons sense trobar el motiu, PULPER torna per a tots vosaltres. Si han tornat els Black Sabbath, els Kiss, Deep Purpple, Gun's'Roses, etc.. també torna PULPER. És més PULPER, com els bons, torna amb la formació original!!!

La tornada ja es va començar a parlar a la primavera 03, però ara gràcies a l'oportunitat que ens brinda l'Estació Jove de Salt PULPER torna!!! L'elecció del tema a gravar es decantarà entre un dels tres temes clàssics:

Living Throught the edge of Sanity, One day, o bé el Decaying till death.

Esperem, com sempre, que ens feu arribar els vostres vots per tal d'escollir la cançó!!

A partir d'ara tornarem a informar-vos regularment.

09/03/02

Avui hem tancat l'edició castellana, l'anglesa i l'italiana.

Fins al moment, solament Xisku està participant en un projecte amb cara i ulls. Roger comença a tocar amb un grup de Calonge. Jordi està preparant material amb Pau(ex W&G), Konstan acumula material per un projecte en solitari. Sicran s'inicia en el món de la guitarra. 

04/06/01

Pulper decideix abandonar l'aventura!

Diversos motius provoquen la fi del grup. A partir d'ara cada membre inicia un projecte diferent.

04/02/01

Nova actualització de la web!!

PULPER prepara gira per a la temporada 2001. Abans ens tancarem al local per acabar de perfeccionar el directe. De moment gairebé assegurada la participació en el II Concert de la Setmana Jove de Santa Eugènia.

16/01/01

Palaumetal anuncia noves fotos (concert de Salt) en la propera setmana. 

Estigueu alerta!.

A més Pulper va rebre la visita de Pau W&G, que va valorar positivament les noves cançons.

16/12/00

Concert bo de Pulper, a banda de problemes tècnics de so, per culpa del mal treball dels tècnics de so. A més de les cançons d'abaix, Pulper va presentar la cançó "Temptaion's wait". I a més es varen veure forçats a oferir un bis, el "War is Coming" de Six Feet Under.

A més el projecte D.O.S, torna a agafar força amb les noves cançons " Legionela killed my grandmother", i "Peter climb here, please". 

12/12/00

Nous formats de pàgina. 

Aviat sabrem l'hora ke Pulper tocarà a Salt ( dia 16/12), al Nou Espiral, no abans de les 20.00h. El local està situat darrera de l'Ajuntament de Salt, a prop del Carrer Major. En el concert també hi tocaran els Kingstones, Without, i Zowie, entre d'altres.

Els cartells i la promoció del concert s'iniciaran aviat.

Exclusiva de les cançons que tocarà PULPER:

One day, The way, Uneven, Living throught the edge of Sanity, Decaying till death, Dependency, a més d'una cançó nova!

27/11/00

Actualització de la web. Nova pàgina web de Pulper per visitar: www.geocities.com/clannmspain/pulper/intro.htm

El grup decideix les possibles cançons per al nou concert.

20/11/00
Arriben les novetats, fotos noves a la web!!!
Presentació a la web d'en Xisku (baixista)!
Per al dia 16/11/00 més que possible que PULPER toqui a Salt. Seria en el NOU ESPIRAL i es tractarien o bé d'un parell de temes o bé cinc, més informació properament.

21/10/00

El grup "pareix" un nou tema, anomenat temporalment "Temptation waits" . El tema trenca amb la línia seguida, seguint amb l'estil de PULPER.

De moment "into my veins" queda aparcada.

14/10/00

El nou tema "Into my veins" s'està perfilant.

12/10/00

Concert al Mariscal. Bon concert , el cantant dels Ultimate Prophecy (LLuís) col·labora en "War is Coming" . El grup s'atreveix  amb Uneven, tot i haver-la practicat poc.

10/10/00

Avanç de les cançons del concert:  One day, Uneven, Sanity, Dependency, The way, War is coming, Buried, Decaying till death, i alguna sorpresa més...

03/10/00

En Francisco s'adapta bé al grup i en Konstan torna després d'haver estat tot l'estiu en la  gira "I see you in bar" amb el seu projecte KONSTANCIA.

El repertori per al 12/10 ja està gairebé decidit i es preparen una petita sorpresa.

23/09/00

PULPER  troba nou baixista es tracta d'en  FRANCISCO.

El concert del 12/10/00 es celebrarà finalment a l'Estartit, al Mariscal, junt amb Los Hijos de Sam.

03/09/00

La gira de Pulper continua possiblement, el següent lloc serà Calella de Palafrugell, més detalls properament.

SICRAN  treballa al voltant d'un album conceptual per al seu primer assalt al mercat discogràfic.

02/09/00

Pulper provarà nou baixista, es tracta d'en Chris, caldrà comprovar si funciona...

    Aquest és en Chris.
 

11/08/00

El grup perfila el nou tema "One Day" amb Konstan. A la vegada s'avança en la cançó "Into my veins" en la línia del "Sanity".

22/07/00

El grup tira endavant amb la momentània absència de KONSTAN, per motius laborals, hàbilment substituït per Pau.

Actualment el grup es troba en període creatiu, acabant el tema "One day" i començant tres cançons més. Per primera vegada Sicran participa  directament  de la composició .

15/07/00

El tema "Muro Negro" canvia de nom i ara s'anomena "Dependence". Pau aporta les seves primeres opinions.

KONSTÀNCIA és el nou projecte de konstan, encara no han arribat confiramcions però tot els rumors indiquen que serà una barreja explosiva entre Limp Bizkit i Immortal.
 

03/07/00

El grup contacta amb Pau V., ex guitarrista de W&G, per tal de col-laborar amb el baix.
Tanmateix el grup segueix buscant un baixista estable.

02/07/00

S’inicia el projecte D.O.S, en el que hi prenen part (Konstan, Jordi i Sicran).

Les primeres cançons porten per títol:
"La muerte acecha", "Just tell me!" a més d'una versió de "la Sal".

01/07/00

Possible concert a Salt.

De moment però sembla difícil la participació del grup.

12/06/00

Trobareu wavs a mixcelania, les cançons "The way" i

"Living trought the edge of sanity".

A més, ara també  el projecte SICRAN.

26/05/00

Després d’una xerrada constructiva entre tot el grup,  en Francis deixa el grup amb actitud amistosa.

Pulper busca nou baixista.


 

1
1
Hosted by www.Geocities.ws

1