SONBAHAR GELİYOR YİNE

Yine geliyor işte benim mevsimim. İlkbaharda doğmuş
olsam da sonbaharı sevdim hep garip bir şekilde.Hiç
geçemedi bu sevgim.
Son birkaç aydır ayrılıklar geliyor yolumun önüne.
Şaşırtıyor beni çünkü hepsi görüşmek üzere diye
bitiyor.”Görüşmek yakında olacak merak etme “ile
bitiyor vedalar.
Çok sevdiğim bir arkadaşım 1 aylığına gitti İstanbul’
dan temmuz sonunda. Eylülde gelecek geriye. Sevdiğim
bir diğer arkadaşımsa eylülde gidecek ekimde gelmek
için.Ve ilk profesyonel anlamda röpörtaj yaptığım için
benim için özel olan KURBAN grubunun bateristi Burak
askere gidiyor.Umarım zevkli anıların sonunda kavuşur
sevenlerine.
Sonbaharı yine de çok seviyorum.Ayrılığının bile garip
bir yanı var mutlu eden insanı.Ya da ben herşeye
rağmen katlanıyorum sevdiğimin nazına.
Her ne olursa olsun
Seni seviyorum sonbahar iyi ki geliyorsun yeniden
hayatıma iyiki yeniden kavuşuyorum sana.
İnşallah kavuşur tüm ayrı olup yeniden buluşmak
isteyenler.
Yolu açık olsun gidenlerin dönüş yolllarıyla beraber.
Zehra Bayar

Hosted by www.Geocities.ws

1