Şeytan
Nerede?
Şeytan
Kimdir?
Şeytanın
Amacı
İnsan
Ve Şeytan Ortaklığı
Demonfree
Diyor ki
Açıklamalar
ve Öneriler
Asırlardır dillerde
dolaşan,korkunun,kötülüğün ve gizemin
simgesi ŞEYTAN ne yada kim?Sessizliğin
sesini dinleyen ruhlar der ki:"İçindeki
Çocuğu unutan yada öldüren her insan biraz
şeytandır, içindeki çocuğu ilk saflığıyla
yaşatabilen yoktur, bu yüzen her insan
şeytandan bir parça taşır!"
Şeytan,insan olmaksızın var olamazdı,insan
olmasaydı kötü kavramı ile iyi kavramı
arasında ki fark kaybolurdu. Kısaca Şeytan :
İnsanın bilinç altındaki kötü
düşüncelerle beslenen negatif enerjidir.
Şeytan diğer türler gibi
kendinden sonra gelen nesil için değil sadece
kendi varlığı için çabalar ve
savaşır.Şeytanın dünü ve yarını yoktur
sadece bugünü vardır.Bu özelliğiyle tüm
varlıklardan ayrılır. En sevdiği kelimeler
"BEN" ve "BENİM"dir.
İnsan şeytanı
zevk,ihtiras ve mutluluk aracı olarak
görür,şeytan ise varoluş kaynagı olarak.Bu
ortaklığın tek bedelini insanoğlu öder.Bu
bedel inananlar için cehennem inanmayanlar için
ise vicdan azabıdır.
"Neden böyle
kibirlisin?Sen dünyadaki kötülüklerden
nasibini almamış tek varlık mısın?Sen de
insansın ve kötülük yaptın. Şeytan kadar
kötüdür kendini meleklerle bir tutan.
İçindeki iyilik buzları eridiğinde geriye
kalan kötülük seni benim yanıma,cehenneme
getirecek."
Bu Sayfada Yazılı Olanlar
Satanizimle İlgili Olmayıp Sadece Kurgudur.

|