PC Labs Ana Sayfası PC Labs Forumları PC Labs Forum Kuralları YardımAraÜyelerTakvim • Kendi Dizüstü Sisteminizi Kendiniz Toplayın • Bluetooth Teknolojisi - Bölüm 1 • Asus Wl-167g Ve Wl-330g İncelemeleri • Mustek Pl408t Merhaba Ziyaretçi ( Giriş | Kayıt ) PC Labs Forumları > Yazılım / Oyunlar > Microsoft İşletim Sistemleri / Yazılımları Özet · [ Standart ] · Lineer+ Cd Den Windows çalıştırmak, windows işletim sistemini hd yerine cd y Konuyu Izle | Konuyu e-posta ile gönder | Konuyu Yazdir cezmettin 09-07-2004, 15:51:34 Mesaj #1 Grup: Üye Mesaj: 4 Katilim: 9-07-2004 Üye No.: 12519 selam arkadaşlar windows işletim sistemini hd yerine cd ye yazabilirmiyiz? yani linux un cd den çalışan sürümleri gibi windowsu da cd ye yükleyebilir miyiz (herhangibir sürümü) ? NetMonster 09-07-2004, 15:54:52 Mesaj #2 Grup: Üye Mesaj: 657 Katilim: 15-11-2003 Üye No.: 6016 Ben denemiştim olmamıştı... İmza http://www.cengiz.web.tr Parody 09-07-2004, 18:25:16 Mesaj #3 Grup: Üye Mesaj: 1064 Katilim: 31-12-2003 Yer: ANTALYA Üye No.: 7139 Windows daha hdden düzgün çalışmıyor birde cdenmi çalışacak? Sistem Bileşenleri PlayStation® 2 : Cpu 128 Bit Özel Çoklu Ortam Çipi Sistem Saat Frekansı: 294 MHz Ön Bellek: Kurulum 16KB, Veri 8KB 16KB (ScrP) Ana Bellek: 32MB RDRAM Bellek Anayolu: 128 bit DMA Yardımcı İşlemci: 2 Paralel Vektör İşlem Birimi Gezer Nokta Performansı: 6.2 GFLOPS 3D CG Geometrik Dönüşüm: Saniyede 66 Milyon Poligon Sıkıştırılmış Resim Çözücü: MPEG2 Grafik Birleştirici Sistem Saat Frekansı: def - 147MHz Çip Bellegi: def - 4MB DRAM Çerçeve tampon bant genişliği: 38.4Gbyte/sn Nokta (pixel) yazim hızı: 2.4Gpixel/sn I/O İşlemci Ana CPU: PlayStation (mevcut) CPU Saat Frekansı: 33.8688 (+% 3 kullanılabilir) IOP Belleği: 2 MB Alt Anayol: 32-bit Ses Ses sayısı ADPCM: 48 kanal, 3D çevre sesi Bellek Sesi: 2 MB Çıkış Frekansı: 48 KHz'e kadar (DAT kalitesinde) DVD Maksimum boyut: İkili tabaka 9 GB Cihaz hızı: DVD-ROM - 4 kat hız. CD-ROM - 24 kat expert 09-07-2004, 18:30:16 Mesaj #4 Grup: Üye Mesaj: 1763 Katilim: 12-06-2003 Üye No.: 2502 Arkadaşlar Windows Xp'nin Cdden Çalışan Sistemi var. Ama Bir Cd'ye 700 Mb fazla olmayacağı için her şey kısıtlı bir şekilde geliyor. Saygılar İmza SAYGILAR & SEVGİLER ealkin 12-07-2004, 18:57:36 Mesaj #5 Grup: Üye Mesaj: 889 Katilim: 28-09-2003 Üye No.: 4674 +1 paradoy sana katılıyorum.... İmza ealkin DarkJedi 12-07-2004, 21:35:12 Mesaj #6 Grup: Üye Mesaj: 230 Katilim: 8-04-2004 Yer: İzmir Üye No.: 9656 QUOTE (Parody @ 09-07-2004, 18:21:16) Windows daha hdden düzgün çalışmıyor birde cdenmi çalışacak? muahaha koptum expert 12-07-2004, 22:10:03 Mesaj #7 Grup: Üye Mesaj: 1763 Katilim: 12-06-2003 Üye No.: 2502 Diğer sistemlerden (özellikle Windows Me 98) iyi çalıştığı kesin!!! Ayrıca Cd çizilse ne olacak Bende Knoppix 3,3 var ama kullanmıyorum bile ne işim olur Cd'den çalışan Windowsla herseferde Cdmi takacağım. Saygılar İmza SAYGILAR & SEVGİLER ahmetnet III 13-07-2004, 01:08:17 Mesaj #8 Editör - Yönetici Grup: Yönetici Mesaj: 2871 Katilim: 14-10-2002 Yer: Erenkoy/İstanbul (40.967°/29.067°) Üye No.: 660 Bunun gibi bir şey mi arıyorsunuz? http://www.nu2.nu/pebuilder/ İmza saygılar. Ahmet /dev/pclabs günün sayısı (2): Türkiye'de uyuşturucu kullanım yaşı: 11 ealkin 13-07-2004, 10:15:58 Mesaj #9 Grup: Üye Mesaj: 889 Katilim: 28-09-2003 Üye No.: 4674 ben hiç düşünmedim bile........ İmza ealkin myfranco 13-07-2004, 12:42:01 Mesaj #10 Grup: Üye Mesaj: 1170 Katilim: 9-05-2003 Yer: Turkey Istanbul-Kadıköy Üye No.: 2065 var gördüm geçen gün bende hatta dergi cdlerinin birinde anlatıyordu bide Sistem Bileşenleri Amd Barton 2500+ Epox 8RDA+ Powercolor Ati radeon 9600XT; sb 0100 5+1; fly 7130 çipsetli tv kartı; Adsl modem zoom X4; aopen 600b kasa 300w fsp; Samsung 17 " 763 MB; 4+1 speakers; 2x512 Twinmos DDr 400 Cl2.5; Powersonic ups 600VA; APC surge protection; LG 16X CD RW; LG 4082B DVD-RW; dacos 13-07-2004, 15:35:47 Mesaj #11 Grup: Üye Mesaj: 22 Katilim: 2-05-2004 Üye No.: 10302 windows un cd den calısan versionu windows PE (preinstallition environment)dir.ama sadece deployment lada kullanılır.Ve windows acıldıgında karsınıza şu xp nin yeşil dağ resmi ve command prompt gelir.Bu ürün OEM dir satılmaz.Yetkili partnerlere gönderilir. Ama bunuda çözüm yolu var.Kendi windows PE nizi kendiniz yapabilirsiniz.Bart`s PE builder diye bir program var.onunla 100 lerce özelliği bi cd ye koyup calıstırabilirsiniz.Baya iyi oluyor Ayrıca Rusların yaptıgı Super WinPE Plus V6 var.bunda virus scannerdan tutun mp3 player a norton ghost a kadar hersey var.ayrıca bazı zararlı seylerde var:) zararlı şeyden kastım kurulu olan windows unuzada bilmeden zarar verebilirsiniz. ayrıca windows server 2003 falan administrator şifresini cart diye deiştirebilceğinizi iddia ediolar. bunlar oem olan windows PE de bulunmayan özellikler. bu ürünü aynı linux un yanlıs hatırlamıyosam knoppix ine benzetebilirsiniz.aynı onun gibi cd den calısıyor. Windows sorunlarını çözmede falan birebir bi ürün ve bana göre geleceğin disaster recovery çözümü olacaktır. kolay gelsin arclite 13-07-2004, 15:52:35 Mesaj #12 Grup: Üye Mesaj: 404 Katilim: 27-09-2003 Üye No.: 4638 QUOTE (Parody @ 09-07-2004, 19:21:16) Windows daha hdden düzgün çalışmıyor birde cdenmi çalışacak? bi de çalışıyomuş İmza Çözümler ihtiyaçlardan doğar. bluesman 29-07-2004, 08:21:54 Mesaj #13 Grup: Üye Mesaj: 2 Katilim: 29-07-2004 Üye No.: 13090 hocam bartspe yi ben baktım da bişeye benzemiyo kardeşim hiç bir ozellik ytuklememis cd ye konumunda en iyisi knoppix 3.4 bence daha ıyı herseyı var netten bulamassanız bu surdan deneyim reget delux programını deneyin ftp uzerınden arama yapıyorsunuz aynı zamanda download programı ftp search kısmına konoppix diye yazarsanız hemen bulursunuz hadi kolay gele Sistem Bileşenleri yok ole bişe bluesman 29-07-2004, 08:26:00 Mesaj #14 Grup: Üye Mesaj: 2 Katilim: 29-07-2004 Üye No.: 13090 hocam barts pe ye ben baktım da bişeye benzemiyo kardeşim hiç bir özellik yüklememis cd ye bence konumunda en iyisi knoppix 3.4 ve bunuda netten bulmanız cok güç reget delux programını deneyin ftp uzerınden arama yapıyorsunuz aynı zamanda download programı ftp search kısmına konoppix diye yazarsanız hemen bulursunuz hadi kolay gele Sistem Bileşenleri yok ole bişe arclite 29-07-2004, 12:32:55 Mesaj #15 Grup: Üye Mesaj: 404 Katilim: 27-09-2003 Üye No.: 4638 QUOTE (ahmetnet III @ 13-07-2004, 02:04:17) Bunun gibi bir şey mi arıyorsunuz? http://www.nu2.nu/pebuilder/ ben denedim ama olmadı . İmza Çözümler ihtiyaçlardan doğar. arclite 29-07-2004, 12:35:43 Mesaj #16 Grup: Üye Mesaj: 404 Katilim: 27-09-2003 Üye No.: 4638 işin ilginci cd'den çalışan bir windows buldum harbiden de çalışyıor inanamadım nero, partition magic gibi programlar var amaaaaa bir de sorun var sistem reset atamıyor, kendini kapatamiyor sonuç: bildiğimiz windows. ha hdd'de ha da cd'de düzgün çalışmıyooorrrr İmza Çözümler ihtiyaçlardan doğar. expert 29-07-2004, 12:48:25 Mesaj #17 Grup: Üye Mesaj: 1763 Katilim: 12-06-2003 Üye No.: 2502 QUOTE windows server 2003 falan administrator şifresini cart diye deiştirebilceğinizi iddia ediolar Ben Xp'ninkini Cart diye değiştiriyorum zaten. Ama yönetici olarak girmem lazım. Yoksa Başka türlü SAM dosyasını felan değiştiriyorsun oda cart diye olmuyor. Saygılar İmza SAYGILAR & SEVGİLER cezmettin 07-10-2004, 16:33:25 Mesaj #18 Grup: Üye Mesaj: 4 Katilim: 9-07-2004 Üye No.: 12519 yaa arkadaşlar mesele şu ki sadece emuleyi çalıştıracağım bi makina var aylarca açık duracak yani... e en güvenlisi cd den çalışan bi sistem.. linuxu deneyemiyorum çünkü hiçbirşey bilmiyorum linux ile ilgili... « Önceki Konu · Microsoft İşletim Sistemleri / Yazılımları · Sonraki Konu » 2 kisi bu konuyu okuyor (2 misafir ve 0 gizli üye) 0 üye: Konu Seçeneklerini Kapat Konuyu Izle Bu konuya bir yanit gönderildiginde email uyarisi almak için tiklayin. Foruma Abone Ol Bu forumda yeni bir konu yaratildiginda email uyarisi almak için tiklayin. Konuyu Arsivle / Yazdir Konuyu bilgisayariniza çekmek veya yazici uyumlu sürümü görmek için tiklayin. Forum Ana Sayfası Forum İçi Arama Yardım Duyurular, Haberler ve Etkinlikler |-- PC Labs Duyurular Computer Trend |-- Bilgisayar Dünyasındaki Gelişmeler |-- Sitede Yayınlanan Yazılar Donanım |-- Genel |-- Overclock ve Modifiye İşlemleri |-- Satın Alma Deneyimleri / Öneriler |-- Internet ve Network |-- Okuyucu İncelemeleri |-- Taşınabilir Sistemler / Tüketici Elektroniği Yazılım / Oyunlar |-- Yazılım Genel |-- Programlama |-- Microsoft İşletim Sistemleri / Yazılımları |-- Linux |-- Ofis Yazılımları |-- Oyunlar |-- Tasarım |---- Web Tasarım |---- Grafik Tasarım |---- 3D Tasarım PC Labs |-- Öneriler / Eleştiriler |---- PC Labs Hakkında Sıkça Sorulan Sorular |-- Yazı İsteği |-- 3D Benchmark Projesi Bit Pazarı |-- Alınık |-- Satılık Test |-- Deneme Tahtası Basitleştirilmiş Versiyon Saat / Tarih: : 26-10-2004, 10:08:01 Invision Power Board v2.0.1 © 2004 IPS, Inc. Registered to: PC Labs