Oikea nimi Salla Ikä sanotaan että siinä 0-14 ;> Asun jossai hornassa jonka nimi on Nukari ja sitä on ihan turha ettii miltään maailmankartalta ellei oo semmone extrasuperhybermaailmankartasto niinkuin Kössillä Oikea hoitohevonen Straumur, 5 vuotias islanninhevonen joka omistaa läsin ja kolme sukkaa Entisiä hoitohevosia Jörfi, Frenja, Héla ja Mósi, kerran vuokralla Mimi Ratsastus Olen harrastanut ratsastusta suunnilleen viitisen vuotta ja siihen mahtunut kyllä jos jonkun näköisiä hevosia. Tällä hetkellä kisaan yhdellä risteytysponilla ja ratsastan kahdella ratsastustallilla, aina välillä kolmella :) Musiikkimaku Elastinen, Uniikki, Kapasiteettiyksikkö, Cheek, Sean Kingston yms.. Enempi tuo räppi/hip hop ^^ Kuvia ircissä? Juup, löytyy nickillä sallasd` . Kurkkikaas sieltä niin ei tähän tartte tunkea kuvia : >> Lemmikeitä? Löytyy niitäkin, peräti kolme kipaletta; cairnterrierinarttu Lady, hovawartnarttu Diia ja maatiaiskissa Nelli. Noi kaks ekaa siis koiria ;> Tykkää.. .. Hevosista, juksaamisesta, karkista, ruuasta, ruskettumisesta, uimisesta, jäätelöstä, räpistä, lemmikeistäni, tallilla olemisesta, esteiden hyppäämisestä (hevosella ja ilman), agilitystä, auringosta, lämpimästä, viileistä suihkuista .. eiköhän siinä jo tarpeeksi? Ei pidä.. .. Hiiristä, rotista, ötököistä, ulkohuusseista, purkkapopista, hevistä, rockista, kylmästä, TIETOKONEESTANI (se on aivan surkea).. ömm.. en keksi enempää : >> Ulkonäkö Olen suht laiha, noin. 157 cm, puolipitkät punaiset hiukset omistava tyttö. Pidän päälläni usein SB-Pron housuja tai farkkuja. Njoh.