Heips!
Pyysit arvostelua, ja tässä se tulee!

+Plussat+

+Etusivun teksti hyvä
+Kävijälaskuri
+Kirjoitat päivityksistäsi
+Hevosia on paljon
+Hevosten tiedot hyvät, ja luonteet sopivan pituiset
+Hoitajia ihan sopivasti
+Kaupassa paljon tavaraa
+Kilpailuja
+Kasvatuksesta
+Copyt ok
+Tallista tietoa
+Y-työläisiä löytyy
+Tietoa ylläpitäjästä
+Hieno ulkoasu, sopii ideaan
+Vieraskirja sopii ulkoasun väreihin

-Miinukset-

-Kaupassa aika kallista

Sanallisesti:
Todella kiva talli, olet nähnyt vaivaa! 8) Mutta kaupassa on aika kallista.. Se ei sinänsä vaikuta arvosanaan, koska ilmeisesti sitten annat hoitajille aika paljon palkkaa, kun he hoitavat. Eli ei vaikuta. ^^

Arvosana: 10

Linkitäthän viikon kuluessa?
Hyvää kesää!

Snanna

1
Hosted by www.Geocities.ws