Onneton

+ Ihana ulkoasu
+ Kisoja
+ Hoitajia
+ Kävijöitä
+ Päivityksiä
+ Linkit linkitettyinä (:
+ Copyt OK
+ Paljon nelijalkaisia, ja koira (:
+ Eläinten kuvat valaistuvat hienosti ƒº
+ Yksityisiä
+ Kasvatustoiminta
+ Astutustoiminta
+ IRL on selostettu
+ Tuntitoiminta
+ Hoitajille kaikkea kivaa
+ Omistajien sähköposti
+ Vieraskirja
+Vieraskirjan värit sopivat täydellisesti
+ Sivuston fontit samanlaisia, värit eivät vaihtele.

- Tallista kerrotaan aika vähän
- Voisi olla mainoskirjakin..

Onneksi vaihdoit vanhan leiskan tähän. Se olisi alentanut huomattavasti numeroasi. Talli oli kokonaan onnistunut, vaikkakin olisin halunnut enemmän tietoa tallista ja sen puitteista. Nuo miinukset ovat vain rakentavaa palautetta joten älä ota herneenpalkoa nenääsi (: Hoitajia oli sopivasti hevosiin nähden sillä eihän sekään ole kiva jos on vain yksi hoitaja tai kaikilla, sillä sitten ei tule uusia hoitajia yms. Mutta muuten erittäin hyvin onnistunut talli ja numeroksi annan 10.

Terveisin, iina.

1
Hosted by www.Geocities.ws