Pyysit arvostelua viekussani, joten tässä se nyt tulee!

Plussat (+):
+ Kilpailu toimintaa
+ Mukavasti hevosia/poneja
+ Kivasti hoitajia
+ Hevosilla pitkä luonne
+ Tehtäviä hoitajille ^^
+ Otetaan y-työläisiä ja ystäviä
+ Copyt kunnossa *-*
+ Tietoa tallista
+ HTML ulkoasu
+ Iso kauppa
+ Viekkujen säännöt selvät

Miinukset (-):
- Nimi aika surullinen minun makuuni
- Ei kävijälaskuria
- Häiritsevää, että leiska sijaitsee sivun oikeassa kulmassa
- Ulkoasu aika haalea minun makuuni

Yhteenveto:
Leiskasi on muuten tosi kiva ja ihana, mutta se on kuitenkin hirveän haalea ja väritön.^^ Ihmeellistä tosiaan oli se, että leikasi näkyy sivun oikeassa laidassa ja joutuu rullaamaan aina, että näkeekin jotakin.
Oli kyllä aika vaikea keksiä kritiikkiä, sillä sivusi ovat kokonaisuudessaan mukavat. ;>

Saat kuitenkin: 9

Muistathan linkittää sivuni viikon kuluessa? :)

1
Hosted by www.Geocities.ws