Moikka! Tulin arvostelemaan,kun sitä pyysitte.
Tässä tuomioni sitten tulisi:

PLUSSAT (+):
+Nätti ulkoasu
+Hyvä ja selkeä teksti etusivulla (ei liian pitkä)
+Kävijä laskuri
+Kiva nippelitieto jutska
+Hevosilla omat sivut
+Hoitajia on
+Kuukauden hoitaja juttu on kiva (se innostaa hoitajia hoitamaan)
+Iso kauppa
+Toimintaa hoitajille
+Sopivasti y-työläisiä
+Copyt kunnossa
+Tietoa tallista
+Hyvät viekkujen säännöt

MIINUKSET (-):
-Ei hoitoviekkua erikseen
-Hieman tylsän haalea ja yksivärinen ulkoasu

En nyt miinuksiin oikein muuta löytänyt...

Muuta:
Y-työläisiä ei kannata ottaa rajattomasti, sillä heidänhän kanssaan pitäisi tehdä jotain.
Hauska juttu tuo Anna hevoselle mitä se tarvistsee, niin se antaa sydämensä..<3

Arvosanaksi sitten tuli:9

Toivottavasti kelpasi.

Yst.terv.Amppari

1
Hosted by www.Geocities.ws