| Συνθήματα από αγώνα σε αγώνα... | |||
| Εεε... Οοο... ήρθαμε να πάρουμε το Ευρωπαϊκό! | |||
| ΔΕΝ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ !!!!!! |
|||
| Έχεις
μια ψωλή σαν του Γκουσγκούνη... Καραγκούνη, Καραγκούνη!... (Ribeira, Porto μετά το εναρκτήριο ματς με Πορτογαλία) (Είχες ίνδαλμά σου τον Γκουσγκούνη, Καραγκούνη, Καραγκούνη!) |
|||
| Ζαγοράκη εεε... βγάλτην έξω οοο... να την δούνε εεε... και να πούνε ...ωωω!!! (Ribeira, Porto μετά το ματς με την Πορτογαλία) | |||
| Είναι ωραία η πούτσα του Χαριστέα... είναι ωραία!... (Ribeira, Porto μετά την Ισπανία) | |||
| Πούτσα πάλι, πούτσα πάλι, οε... οε... (Ribeira, Porto μετά την Ισπανία) | |||
| Adios Espana (στο ρυθμό του Eviva Espana, μαζί με τους Πορτογάλους στο Faro, μετά το ματς με τη Ρωσία) | |||
|
Πάρε μας μια πίπα σιλβουπλέ... Τρεζεγκέ, Τρεζεγκέεε!!! | ||
| Εεε... οοο... τους Γάλλους θα γαμήσουμε με οθωμανικό!!! | |||
| ΕΕΕ... ΟΟΟ... ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ! | |||
| Πήρες του Ζιντάν το κυλοτάκι... Ζαγοράκη, Ζαγοράαακη!!! | |||
| Όλο το Πόρτο (Φάρο, Λισαβόνα) είναι μπλε, είναι μπλε, είναι μπλέ-ε-εεεεε!!! | |||
| ΜΙΛΑΝ ΜΠΑΡΟΣ, ΜΙΛΑΝ ΜΠΑΡΟΣ, ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ Ο ...ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ | |||
| Μεσ' στον κώλο νιώθεις ένα βάρος... Μίλαν Μπάρος, Μίλαν Μπάρος!... | |||
| Το πειρατικό με το έτσι και το θέλω, θα κάνει το Ντραγκάο μπουρδέλο! | |||
| Είναι τρε ζολί, είναι τρε ζολί, η ...ψωλή του Θοδωρή (Ζαγοράκη) | |||
| Γειά σου Όττο, γειά σου Όττο... όλη η Ελλάδα πίνει χόρτο! | |||
| Είναι τρελλός ο Γερμανός... είναι τρελλός, είναι τρελλός ο Γερμανός! | |||
| ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΕΧΟ... ΓΙΑ Τ' ΑΡΧΙ- ΓΙΑ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΩ!... | |||
| Απ' το Πόρτο ως το Φάρο, Ελλαδά- Ελλαδάρα σ' αγαπάω!!!!! | |||
| Δεν ξενερώνω και τραγουδάω... Ελλαδά- Ελλαδάρα σ' αγαπάω!!! | |||
| Φέρτε μπύρες, φέρτε ούζα, φέρτε και τις Τσέχες να τις πάρουμε παρτούζα | |||
| Ε-ε-ε... ο-ο-ο.... γαμήσαμε τους Τσέχους και πάμε τελικό! | |||
| Γειά σου Δέλλα, γειά σου Δέλλα, που τους στόλισες τον πούτσο με κορδέλλα! | |||
| ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ… (φέρτε μας και την Τσεχία!!!) ... ΓΑΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ! | |||
| Τώρα που όλοι οι Τσέχοι είναι τάβλα... πω πω κάβλα, πω πω κάααβλα!!! | |||
| Ποια Γαλλία; Ποια Τσεχία; Φέρτε πάλι την Πορτογαλία! | |||
| Αυτό, αυτό, αυτό είναι σωστό!... Πούτσα στην πρεμιέρα... και στον τελικό!... | |||
| Συνθήματα στο δρόμο για τον τελικό... | |
|
ΕΚΕΙ! ΕΚΕΙ! Greek Ιnvasion ! |
![]() |
| Σήκωσέ το, το γαμημένο (τιμημένο, ευλογημένο, αγαπημένο, ονειρεμένο)... δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω! | |
| Ελλαδάρα είσαι μία… φέρτε μας, φέρτε μας τη Βραζιλία! | |
| Αυτό που δεν σήκωσε ο Σάκης, θα το σηκώσει ο Ζαγοράκης! | |
| Στον τελικό θα γίνει της ...Ρουσλάνας! | |
| Πορτογάλοι, μια απ' τα ίδια... Θα μας κλά- θα μας κλάσετε τ' αρχίδια! | |
| Κάνε μας τ' αρχίδια ομελέτα, Παουλέτα, Παουλέτα... | |
| Έρχεται η πούτσα η μεγάλη... Πορτογάλοι, Πορτογάλοι! | |
| Και τώρα πάλι στη Λισαβόνα, θα σας γαμήσουμε (νικήσουμε) για μια φορά ακόμα... | |
| Την Κυριακή θα έχει πάρτι, με τον Φί- με τον Φίγκο στο κρεβάτι | |
| ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΙΓΚΟ... | |
| Συνθήματα μετά την κούπα... | |
![]() |
Ε-ε-ε...
Ο-ο-ο... (ήρθαμε και πήραμε...) Πήγαμε και πήραμε το Ευρωπαϊκό! |
| ΠΗΡΕ ΤΟ ΡΩΜΕΪΚΟ
ΠΑΠΑΡΙ… Ο ΣΚΟΛΑΡΙ, Ο ΣΚΟΛΑΡΙ…! |
|
| Πήρατε
τ'αρχίδια μας και πάλι... Πορτογάλοι, Πορτογάααλοι...! |
|
|
ΦΑΓΑΤΕ
ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ... |
|
| ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ ΜΥΑΛΟ, ΔΕΝ ΒΑΛΑΤΕ ΜΥΑΛΟ, ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ, ΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ!!! | |
| Είναι βαρειά, είναι βαρειά... η πούτσα του τσολιά!!! | |
| Σήκωσέ τη, τη φουστανέλα... να φανεί, να φανεί η μορταδέλα!!! | |
| Γάμησες του Φίγκο την παρέα... Χαριστέα, Χαριστέα! | |
| Έκανες τη νύχτα μας ωραία... Χαριστέα, Χαριστέεεα! | |
| Θα τρελλαθώ, θα γίνω λιώμα... Πήραμε το κύπελλο μες στη Λισαβόνα! | |
| Πάρε μου μια πίπα πριν να φύγω, Λούις Φίγκο, Λούις Φίγκο... (πλατεία Rosso, μετά τον τελικό) | |
| Το σηκώσαμε το γαμημένο.... άλλο πια, άλλο πια δεν περιμένω! | |
| Πόσο μ'αρέσει το γαμημένο, τώρα που... τώρα που'ναι σηκωμένο! (πλατεία Rosso, μετά τον τελικό) | |
| Ελλάς ολέ, Ελλάς ολέ, να'χα ένα ναργιλέ, να καπνίσω να φουμάρω να τα βλέπω μπλε! | |
| Kαι
σε δυο χρόνια, στη Γερμανία... φέρτε μας, φέρτε μας τη Βραζιλία!!! (Σε δύο χρόνια στη Γερμανία, τελικό, τελικό με Βραζιλία!) |
|
| EΛΛΑΔΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ… ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ, ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ! | |
| Όλη η Ευρώπη είναι τάβλα... Πω πω κάβλα, πω πω κάβλα! | |
| ΜΑΤRIX in ...Portugal | ||
| Πρόσωπα-Εκπλήξεις | |||
| JIMMY
JUMP: Ο τρελλάρας που μπήκε στο γήπεδο, πέταξε τη φανέλα στον Φίγκο και χάρισε 2-3 πολύτιμα λεπτά στην Εθνική μας (έκοψε τον τρελλό ρυθμό και την πίεση των Πορτογάλων). Διαθέτει και site: www.jimmyjump.com |
|||
|
Το παρακάτω σχόλιο-ανέκδοτο κυκλοφόρησε αμέσως μετά την κούπα στο ιντερνετ
(αγνώστου συγγραφέως). ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: Οι γυναίκες: 1. ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΛΕΟΝ
(ΦΡΟΝΤΙΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΠΙΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ) ΟΤΙ "ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ". ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ
ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΚΑΜ. Οι άνδρες: 1. ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ!!!! |