Psykiske vampyrer

En av fem personer har vært utsatt for psykiske vampyrangrep. Det vil si at de blir tømt for psykisk energi av et annet vesen. Det kan være en død person, en annens persons astrale kropp eller rett og slett av negativ energi som befinner seg i nærheten eller i huset man bor i. Alle har en astral kropp, det vil si auraen. Den strekker seg fra innsiden av kroppen og noen centimeter utenfor den fysiske kroppen. Den astrale kroppen produserer psykisk energi. Det er dette som gjør at man er “levende”. Det er en såkalt livskraft. Det er bare levende vesener som kan produsere psykisk energi. Som mennesker, dyr og planter og noen organismer. Objekter (spesielt hellige objekter som kors, pentagram og symboler) kan lagre energi, men ikke produsere energi selv. De har et energi-felt rundt seg. Det kan virke som den eneste tingen livskraften gjør er å flyte rundt i og rundt kroppen. Kroppen tar fra livskraften den energien som den trenger. Energi blir produsert i spesielle deler av kroppen. Dette skaper kraft-sentere, eller såkalte chakra.
Noen av energi-sentrene befinner seg over hodet, i pannen, ved halsen og hjertet. Når det ikke strømmer nok energi mellom de sentrene, kan man bli syk. Når mennesker dør, tæres livskraften bort. Den astrale kroppen og sjelen tar med seg livs-energien når den frigjør seg fra den fysiske kroppen. Noen sier at det tar 40 dager for den psykiske energien å forsvinne når man har forlatt sin fysiske kropp. Andre sier at det tar 1/3 av det livet man har levd. Det er ingen som har funnet ut eksakt hvor lang tid det tar før denne livs-energien forsvinner. Dette kommer an på hvor lang tid det tar før den psykiske energien, som befinner seg rundt den astrale kroppen, kan holde seg intakt. Når denne energien forsvinner, går sjelen over til “den andre siden”.

Det er noen som ikke vil til "den andre siden". Derfor må de "fylle på" med psykisk energi fordi det er denne energien som gjør at de fortsatt er på jorda. De produserer ikke lenger sin egen energi. Derfor må de ta den fra andre. Grunnen til at noen lik kan se ut som de ikke har begynt å råtne, er at den astrale kroppen til den døde personen oppholder seg der når den ikke stjeler psykisk energi fra andre. Den overfører energi til liket og dette gjør at liket holder seg lenger. De kan også oppholde seg i hus og ta energi fra de som befinner seg i huset. Det er ikke bare døde vesener som tar psykisk energi fra andre. Psykiske vampyrer kan ta energi fra andre enten de vet om det selv eller ikke. Spesielt syke personer kan stjele psykisk energi fra andre. Det er den astrale kroppens forsvars-mekanisme å ta energi fra andre kilder når deres egen kropp ikke produserer nok. Gamle mennesker kan også stjele energi dersom de forbruker mer energi enn de selv kan produsere. En sovende person er veldig utsatt for angrep fra psykiske vampyrer. De fleste som har vært utsatt for disse angrepene, sier at de merket at et annet vesen var i rommet eller i nærheten. Ofte en skygge eller lysende øyne i mørket. De følte et trykk mot brystet, som om det var noe tungt oppå dem. Dersom de så en person, sto denne personen som oftest ved enden av sengen.

Å beskytte seg mot psykiske vampyrer

Før man prøver å beskytte seg selv mot angrep fra psykiske vampyrer, må man være sikker på at det ikke befinner seg noen urenheter i den astrale kroppen. Det kan finnes linker fra den forrige angripende vampyren og til offeret. Disse linkene må brytes. Meditasjon og konsentrasjon trengs for å bryte diss linkene. Lukker øynene og forestiller deg den astrale kroppen, et slags lysende skimmer som omgir kroppen. Prøver å se etter svarte steder eller urenheter. Pust inn med nesen og ut av munnen og forestill deg at urenhetene forsvinner når du puster ut. Det som skjer når man gjentatte ganger blir stjålet energi fra, er at det henger igjen tråder eller lenker fra offeret til den psykiske vampyren som gjør at han/eller hun kan stjele energi fra lange avstander. Du trenger bare å konsentrere deg og meditere. Du kan godt tenne et lys. Dette gjør det enklere å kanalisere energi. Forestill deg at det er noen mørke tråder som henger fast i din astrale kropp. Prøv å finne de stedene på kroppen som mangler energi. Det er ofte de stedene som energien blir tatt fra. Løft din høyre hånd og rekk fram pekefingeren. Forestill deg at det fra fingeren kommer et slags sverd eller stråle av lysende psykisk energi. Bruk dette sverdet til å kutte av de mørke trådene som henger fast i din astrale kropp.

Steg 2 er et renselsesritual. Man bruker symbolene for de fire elementene. Et glass vann for å representere vann. Et fat med salt for å symbolisere jord. Et lys for å symbolisere ild og røkelse for å symbolisere luft. Sett symbolene på et bord eller på gulvet foran deg. Ta røkelsen og gå i en sirkel mot klokka. Ta lyset og gå i en sirkel. Gå i en sirkel med vannglasset mens du sprinkler vanndråper på gulvet. Ta saltet og hiv litt salt på gulvet mens du går i en sirkel. Lukk øynene og konsentrer deg. Forestill deg en skinnende sirkel over hodet og at den kommer mot deg, gjennom hodet og inn i kroppen. Tenk deg at hver gang du puster inn, så blir lyset sterkere og et det er en varm energi inni deg. Forestill deg at lyset utvider seg og blir større hver gang du puster inn. Velg et magisk symbol (for eksempel kors, pentagram, davidsstjerne) som kan representere beskyttelse. Forestill deg at symbolet er på størrelse med hånden din, lyser og skinner, og at det flyter inni deg hvor energisirkelen er. Forestill deg at symbolet er på gulvet under deg og over deg. Man kan også trene den astrale kroppen til å utvikle sin egen forsvarsmekanisme. Dette gjør man også ved meditasjon. Forestill deg at din aura vokser og at etter hvert vokser det pigger på den som skal beskytte deg mot angrep.

Hosted by www.Geocities.ws

1