Kanal D’den Saygısızlık Örneği


 

18 Aralık pazar günü 12.30’daki programda "Kanal D" televizyonunda Bediüzzaman Said Nursi'ye karşı büyük saygısızlık yapıldı.

CHP lideri Deniz Baykal'ın "Şeyh Said isyanı"yla ilgili sözleri üzerine Bediüzzaman'ın resmi ekrana konuldu. Yani ‘isyanı çıkaran adam bu’ demek istediler. Program yapımcıları, yanlış resim koyduklarını bilmiyorlar mı? Bilmiyorlarsa büyük bir cehalet içerisindedirler. Resmi bilerek koydularsa Bediüzzaman'ı ‘vatan haini' gibi göstermek istiyorlar demek ki; bu da büyük bir iftiradır. Çünkü, Bediüzzaman'ın Şeyh Said isyanıyla hiçbir ilgisi yoktu. Hatta "Türk milleti, asırlardan beri İslâmiyet’in bayraktarlığını yapmıştır. Çok veliler yetiştirmiş ve şehitler vermiştir. Böyle bir milletin torunlarına kılıç çekilmez." diyerek isyanı önlemeye çalışmıştır. Kanal D’yi bu yayını nedeniyle kınıyor, hatasını düzeltmesini bekliyorum.


Ali Ant / İstanbul
ZAMAN
19-11-2005
 
Hosted by www.Geocities.ws

1