Bir kıvılcım düşer önce
Büyür yavaş yavaş,
Bir bakarsın, volkan olmuş
Yanmışsın arkadaş!..
Dolduramaz boşluğunu
Ne ana ne kardaş,
Bu en güzel, bu en sıcak
Duygudur arkadaş !..
Ortak olmak her sevince,
Her derde, kedere,
Ve yürümek ömür boyu,
Beraberce elele...
Olmasın hiç o ta içten
Gülen gözlerde yaş,
Bir gün gelip ayrılsak bile
Seninle arkadaş...
|
Evet arkadaş...
Kim olduğumu, ne olduğumu,
Nerden gelip nereye gittiğimi
Sen öğrettin bana
Elimden tutup
Karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
Bana yürümeyi öğrettin yeniden,
Elele ve daima ileriye...
Bir gün,
Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile,
Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız...
Ve aynı yolda yürüdükçe
Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
Ayrılsak bile kopamayız...
Olmayacak o ta içten
Gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip ayrılsak bile
Seninle arkadaş...
|