Konsert lördagen den 10 maj 2003 på Rådhustrappan - med Halmstad Brass, Hemvärnets orkester och Åderlåtarne
Vill du låna hem en CD med bättre kvalitet på bilderna så säg till Nils (baryton i Åderlåtarne) [email protected]
Home