Ook zijn er nog wat andere huisdiertjes die naast de ratjes hier wonen.

We hebben nog 2 jagertjes in huis rond lopen. Altahns, ze wonen vast bij mijn moeder. Mijn ouders zijn gescheiden. De hond is toen met mijn moeder mee gegaan en ik ben bij mijn vader blijven wonen. Daar heeft toen onze hond een nestje met pups gekregen. Ook daar heeft me moeder een teefje uit gehouden.

Bendji de moeder is een jack Russeltje geboren op 21 maart 2002. Haar pup is uiteraard ook een jack russel en geboren op 21 april 2005.

Beide zijn echt schatten van honden ze zou ze voor geen goud willen missen :)

Daarnaast heb ik eind zomer 2006 zelf een hond gekregen genaamd Mercedes. Ik ben waarschijnlijk Mercedes haar 6e/7e baasje en kreeg haar met 7 maanden oud. Meegenomen uit mijn vorige relatie. Toen misschien niet de slimste stap vanwege school en werk maar uiteindelijk zou ik haar dan voor geen goud meer willen missen, Mercedes is een cane corso teef, zwart gestoomd en geboren op 29 december 2005.

Ik rij al 13 jaar paard en daar heb ik ook een favo paardje staan die ik het liefst helemaal voor mezelf wil hebben. Helaas heb ik het geld er niet voor, maar hij is en blijft 1 van mijn beste vriendjes. Quieto, een lusitano. Hij is ongeveer 10 jaar oud. (zomer 2007 ) Hij is niet zo super groot, schat ongeveer tussen de 1.55 - 160 m.
Hij is echt geweldig lief, een enorme knuffelkont, en hij rijd super vertrouwd.

Gewoon een heerlijk ventje :)
Hosted by www.Geocities.ws

1