| *~Nieuwsbrief maken~* | Terug naar HOME | ||||||||||||||
| Terug naar BIJBAANTJES | |||||||||||||||
| Dit baantje is voor 1 lid per 4 weken | |||||||||||||||
| Nieuwsbrief maker van 27 dec. tot 17 jan. = Elson Nieuwsbrief maker van 22 jan. tot 14 feb. = Dede Nieuwsbrief maken van 19 feb. tot 14 mrt. = ... |
|||||||||||||||
| Dit baantje moet je aanvragen. Stuur een mailtje naar [email protected] met als onderwerp nieuwsbrief maken. Wie het eerst komt wie het eerst maalt :P,. maar je kan gewoon door blijven vragen,, want dan kom je gewoon voor de volgende 4 weken te staan! Als je de baan hebt, moet je 1x in de week op de DINSDAG mij een ORGINELE nieuwsbrief sturen. Maar ontwerp die 1x en laat het daarna (niet dat we iedere week een Heel andere nieuwsbrief krijgen), want anders wordt het te rommelig. Wat moet er allemaal in de nieuwsbrief staan, en wat zijn de eisen? * De nieuwe leden (link dan ook naar alle leden) * Nieuwe p3tt's (link naar de meer p3tt's pagina) * Welke leden welke prijzen hebben gewonnen (dus ook de prijs zeggen) (link naar de prijzen pagina) * Nieuwe pagina's/dingen op de site (link naar ieder nieuw ding) * Welke dingen komen er de volgende week nieuw (op de site staat soms ergens wat nog niet aanklik baar is,, dat komt nog!) * Eerstkomende chatdag/avond (link naar de chat pagina) * Top 3 van meeste p3ttpoints (link naar meeste p3ttpoins pagina) * Ingestuurde ideeen voor de site * * Meest gestelde vragen + antwoord * * Advertentie's (Met stukje tekst onder de advertentie's: Jij ook een advertentie plaatsen? Stuur je advertentie naar [email protected] met onderwerp advertentie. Je advertentie mag reclame zijn, vragen voor iets op de site bijv. wie wil er fokken? Je advertentie mag NIET langer zijn dan 5 regels!) * * Tekstje: Nog vragen of heb je ideeen voor de site? Stuur het dan naar [email protected] *= deze dingen krijg je een dag van te voren toegestuurd. Per nieuwsbrief die je maakt krijg je 300 p3ttpoints... Hoe orgineler (en mooier enz.) je nieuwsbrief, moe meer p3ttpoints. PER punt dat je mist gaat er 50 p3ttpoints af!!! |
|||||||||||||||
| Je moet dus als je de baan hebt heel erg goed opletten op de site, van wat nieuw is, handig is het om het op een papiertje te schrijven,, ook de nieuwe leden! | |||||||||||||||