| Voor de volhouders is hier een pagina vol foto's van ons als trio Acapulco. |
![]() |
|---|
|
Vanaf 1985 hebben wij als trio |
| In 1986 speelden wij in Scheveningen op het strand bij Martin & Hennie. |
![]() |
|---|
![]() |
|---|
| Heerlijk in korte broek op het strand! |
![]() |
|---|
![]() |
|
|---|
| Opname's in Alphen a/d Rijn o.a. met Imca Marina. |
![]() |
|---|
![]() |
|---|
| H�, Albert West was er ook! |
![]() |
|---|
![]() |
|---|
| Van sextet naar duo, grappig h�?. |
![]() |
|---|