Voor de volhouders is hier een pagina vol foto's van ons als trio Acapulco. 



Vanaf 1985 hebben wij als trio
optredens gedaan.



 In 1986 speelden wij in Scheveningen op het strand bij Martin & Hennie. 






 Heerlijk in korte broek op het strand! 




 



 Opname's in Alphen a/d Rijn o.a. met Imca Marina. 




 H�, Albert West was er ook! 







 Van sextet naar duo, grappig h�?. 



Hosted by www.Geocities.ws

1