Euskadi, Setembre'04
 


...de viatge amb l'autocaravana...!
 



Joan, si vols et deixem guanyar...
però no ens facis un striptease!!!

 


...per fi a Donosti!!!
 
..de "pinchos"!!!
 

     

Mònica...tu sempre fent amics!!

 


...Donosti, la Concha y San Juan!
 
 
 


Roba interior femenina, un bodi vaja...nois, que no n'havíeu vist mai cap???
 

 
     
 
     
Retrobament amb la Maddi

 

...de festa per Donosti!
 
     
Retrobament amb la Ixur
 
 


Tornar enrera

 

Hosted by www.Geocities.ws

1