|
Aquesta pàgina
està dedicada a totes aquelles persones que deixo aquí i que m'agradaria
emportar-me dins la maleta cap a Hongria...tant els que surten a la foto com
els que no! Una forta abraçada a tots i espero veureu's molt aviat (si no
podeu venir a veure'm, que espero que sí, ja vindré jo!!!)
|