...preparant les maletes...


Aquesta pàgina està dedicada a totes aquelles persones que deixo aquí i que m'agradaria emportar-me dins la maleta cap a Hongria...tant els que surten a la foto com els que no! Una forta abraçada a tots i espero veureu's molt aviat (si no podeu venir a veure'm, que espero que sí, ja vindré jo!!!)

 


Moltes gràcies pel sopar d'ahir, no me l'esperava! Us trobaré moooolt a faltar!

 


Tornar enrera

Hosted by www.Geocities.ws

1