Endelig tilbake. Nå med nytt design! Takk til han som lagde det for meg, han ville helst være anonym. Gud være med ham.

Ellers skjer det stadig nye ting på nyhetsfronten. Min mor Hilda har i en alder av 48 år blitt gravid igjen, og vi seks som skal bli storesøsken venter spent på at det nye miraklet skal komme. Navn er ennå ikke bestemt, men kanskje dere kan hjelpe oss? Send et navneforslag til oss.

Tegneseriekarrieren min ser ut til å gå i full sving, og jeg har besluttet å starte en fan-klubb for Klaus, Harry og Bernt. Dere er alle hjertelig velkomne til å bli med i fan-klubben min. Etter planene skal Klaus, Harry og Bernt komme på trykk i Skatval Blad. Senere vil det komme i mitt eget forlag som jeg snart skal starte. Jeg har tenkt å kalle det coMIK Forlag a.s (skjønner?
Mons-Ivar Knundsen = MIK. Og comic betyr tegneserie) Dersom andre serietegnere vil bli med, ta kontakt.

For å maile meg, trykk her.

Her er forresten en knapp

hehiho

Web-design av Arne Bye © 2002 (send penger)

Hosted by www.Geocities.ws

1