Dit is het eerste miniproject van Rick, mijn zoon van 7 jaar. Natuurlijk is ook hij besmet met het minivirus, hoe kan het ook anders met zo'n moeder! En dus wilde hij ook een poppenhuis maken. Op een rommelmarkt vonden we dit huis, dat wel 6 gulden heeft gekost... Het is een perfect huis om mee te beginnen. Na lang nadenken heeft Rick beslist dat het een groentewinkel moet worden. Zo kan hij ook lekker met fimo aan de slag. Hij krijgt alleen wat instructies wat betreft het materiaal van mij, maar verder moet (en wil...) hij het helemaal zelf doen. Dit is wat hij er zelf over te vertellen heeft.

Hallo,

Ik ben Rick, ik wil graag een poppenhuis omdat ik nog nooit met fimo gewerkt heb.En ik wil het graag proberen. Ik hou ook zo van knutselen, hou jij ook zo van knutselen? En ik wil er ook graag iedere dag wel mee verder. Hiernaast zie je mijn huis zoals het was toen we het gekocht hebben.

Hierboven zie je alvast wat koopwaar uit de winkel die Rick (samen met Luc) gemaakt heeft van fimo. Vooral de druiven vond hij wel erg veel werk maar hij was nog steeds heel enthousiast want de volgende dag heeft hij hij 106 sperciebonen gemaakt...

 

De vorderingen van zijn winkel zijn de komende tijd te volgen op deze pagina, telkens als er weer iets gemaakt is zal dat te zien zijn. Trouwens, iedereen is uitgenodigd om iets in Rick's eigen gastenboek te schrijven!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1