IT 其實好折墮

      付出:

1.      讀書量認真的話可以同醫科比,知識更新率應是所有科目之冠。

2.      功課量最多。

3.      投資極大,書超貴,考試更貴。

 

       收穫:

1.      失業日子多過返工。

2.      返工極驚失業,毫無職業保障。

3.      OT 極嚴重。

4.      領取比保安員還低的薪金。(保安市價 6500 十二小時,高級保安 7500       十二小時,保安長過萬八小時。)部份IT人現領取清潔工人的卑賤薪金,可恥。

 

  社會人士的看法:

1.      科網泡沫爆破後,社會開始歧視 IT 人。

2.      所有人都認為託 IT 人幫手檢查或提供其他服務,是無義務付錢的,因為       IT人的知識只是清潔工人的價錢,難道你託朋友幫你丟垃圾也要付錢?

3.      IT 人是不需要私人時間的,俗稱朋友的社會人士會託你幫手 format     windows重裝,一般需時一個下午,佢會叫你做,然後自己去玩。

4.      IT 人的職責是所有有電的物件的保養維修。

5.      到你老左,business knowledge 又無,tech skills 又 outdate。sales人地話你樣殘,做 low level 工作人地覺得你太 smart

6.      同親戚講你做 IT 佢地覺得你下年都唔知仲有無得撈,只係會叫你幫佢買  電腦。

7.      成日 OT,都係連同朋友的共同嗜好都無埋,莫講話識新女,六親都無埋。

8.      個人太 outgoing,太 fashionable 老細覺得你唔會坐係度專心做      program  support。要夾硬迫自己變柒。

9.      無機會學好英文或者普通話。只係會用 Technical English。

10.  講野成日 if then else while for,係朋友都怕左你。你自己仲以為自己    好 醒,好 logical。

11.  IT人要會同其他IT比較能力同人工。只會比較大家的 contract period       幾長同放工時間。早放工的 IT 人會覺得自己好自豪。

12.  你做緊重要野,老細會當你係神,你仲可以惡過 D top sales。但係無 bonus,無職升。但係一做完同 stable,一個唔覺意,你自己的工作就會shift左被人 maintain ,可能係一個能力學歷比你低的人。可能要搵定後路。

13.  眼見其他老同事一個個踢走,工作俾左你。仲有一 D 平價新人上位。老細喜歡 助長佢地氣燄,等佢地以為自己好受重用去咬你。你覺得你自己是一隻衰老中      的雞。

14.  你做到野,同其他行業唔同。老細唔會覺得你有能力去 lead 其他人,就算你有,都驚你跟緊個 system 會死。情願用個外來人做你阿頭。

      總之,當你見到你的同行一個一個咁陣亡,但係你仲有得做,就算老lum     你, 你都會開始懷疑自己仲可以做幾耐。呢種心理感覺同壓力,就算是無間道 的秋       生去  扮演,佢無辨法俾到戲你,因為佢未做過 IT。做到的,肯定可以成為影 帝。

Hosted by www.Geocities.ws

1