VOOR HET WELBEHAGEN VAN ALLAH

Voor Allah huilen wij
Voor Allah lachen wij
Voor Hem slaan onze harten
Voor hem zijn wij in de weer
Zo verkondigen wij; doen wij Da'wa

Wij houden van Allah
Wij houden van elkaar voor het welbehagen van allah
Voor Zijn welbehagen (Hem) voeden wij onze kinderen op voor Allah buigen wij ons neder
Voor Allah uiten wij onze blijschap
Voor Allah leven wij
Voor Allah sterven wij
Voor Allah tonen wij begrip voor elkaar
Voor Allah steunen wij elkaar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EMOTIES

Ik zit vol, vol van alle emoties
Emoties van vreugde en verdriet
Alleen kan ik het met niemand delen

Ik zit vol, vol van alle emoties
ik kan opeens van alles gaan houden
Van de bloemen en de bijen
Van de geuren en de kleuren
Om te weten waaom wij geschapen zijn
dat doet me veel

Ik zit vol, vol van alle emoties
Deel het met mij
Denk ook na; "waarom zijn wij hier?
Hier op deze aarde, waarom?"
Ben jij ook niet nieuwschierig naar het hiernamaals
De waarheid wil ik delen, delen met jou.

Ik zit vol, vol van alle emoties
Kom lach met mij, huil met mij
We hadden het zo nodig,
Het zal ons goed doen.
Praten en luisteren, je gevoelens samen delen

Ik zit vol, vol van alle emoties
Onrecht op aarde, waarom
Samen kunnen we het aan
Samen zijn we sterk.
Voel jij ook wat ik voel, het helemaal vol zitten

Ik zit vol, vol van alle emoties
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOM LEER MIJ KENNEN

Het is niet moeilijk, ik ben ook maar een mens
Met een hart net als jij
Misschien zie ik er anders uit
Dat zegt niets, je kent mij niet
Praat met mij, dan kom je erachter
Wie ik ben, wat ik ben

Sta open voor de mensen, daar leer je een hoop van
Al zou je dat niet meteen kunnen zeggen
Je denkt misschien dat ik een onalfabeet ben
Dat is niet zo.
Wij zij allemaal op deze aarde gekomen om hetzelfde reden
Daar, moeten we het juist over hebben; "Wat hebben wij samen gemeen?"
Ik ben niet meer dan jij en jij bent niet meer dan mij!
Open staan voor een ieder en respect is wederzijds
Kom leer mij kennen, dan ken ik jouw ook

Blijf niet in een hoekje, het schaad echt niet
Het zal alleen maar beter gaan
De media laat niet alles door over de Islaam
Maar belicht sommige dingen en dat is ook niet altijd waar
Kom leer mij kennen, dan weet je meer, dan weet je wie ik ben

Wij hoeven niet bang te zijn voor elkaar.
Wij kennen het ook, het geboren worden en het overlijden
Daar kunnen we het over hebben
Het is een kwestie van begrip voor elkaar

Kom leer mij kennen, dan weten we waar wij voor leven
Het doel in ons leven
Over de maatschappij waarin wij leven
Leer mij kennen dan komen wij er wel

God heeft ons geschapen om te leven als broeders en zusters met elkaar!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder met de volgende pagina met gedichten
Terug naar hoofd pagina
Hosted by www.Geocities.ws

1