

Hier alvast een link naar de homepage van de Young
Eagles Kampen:
http://www.yek.nl
en een link naar mijn oude website waar je ook iets kunt
lezen over de yek:
http://www.geocities.com/minka_83/kamp.htm
- 12 januari heb ik mezelf ingeschreven om als leiding mee
te gaan naar kinderkamp week 3, dit is van 31 juli t/m 7 augustus. Nu maar hopen dat ze
nog leiding nodig hebben en afwachten of ik mee mag.
- 21 januari, ik heb net een mailtje gehad en dit stond
erin:
Hoi Minka,
Ik heb via A.D. (administratie) jouw aanmelding voor
het Young Eagles Kinderkamp doorgekregen. Het betreft de kampweek:
31 juli t/m 7 augustus 2003
Leuk dat je weer mee gaat. Je bent de vijfde leiding die zich aanmeldt en
daarom bij deze verzekerd van een plek. Dat is altijd prettig om alvast te weten.
Zodra er meer bekend is over de teamvoorbereiding e.d. hoor je meer.
Vriendelijke groet,
T.L.
Captain kinderkamp 3
(oftewel, ik mag dus mee :))
Zodra ik weer
meer weet, laat ik het jullie natuurlijk weten.
7 februari vierde Aleid haar verjaardag, en daar mochten wij als yekkers ook naartoe. Het was erg gezellig en waarschijnlijk (misschien) komen er hier binnenkort een aantal foto�s van die verjaardag. Verder heb ik al wel weer een aantal mensen gehoord die weer wel of juist niet meegaan.