La idea surt de Serra, Manu i Voro que ja tocaven junts al grup “De Palo”. En la primavera de 2004 Serra i Voro comencen a composar alguna cançó a la cotxera del Voro i a finals de maig es decideix buscar un local d’assaig als “Antros”, en Canals.
Només erem Manu (veu), Serra (baix) i Voro (guitarra). Entrarem al local i començarem a mirar cançons amb mes serietat, feia falta un bateria i pensarem en el Ziki, durant tota la vida tocant amb Insolventes que acababen de deixar-ho, aceptà gustos i ens parlà de el Roig (guitarra de l’ultima época de Insolventes), també tenia ganes de tocar i aixi en 15 dies teniem el grup complet.
Començarem a treballar i als 6 mesos en surt l’oferiment de tocar a Quatretonda amb “Mala Reputación” i “Los de Marras”, de puta mare pero hi havia un problema, no teniem nom per al grup.Un dia per a pensarseu i despres de moltes idees decidirme PARECEMENTERIO.
I aixi comença a caminar aquest grup de destrellatats que si no pasa res en uns dos mesets tindrem en nostre primer disc al carrer.