| |
La idea surt de Serra, Manu i Voro que ja tocaven junts al grup “De
Palo”. En la primavera de 2004 Serra i Voro comencen a composar
alguna cançó a la cotxera del Voro i a finals de maig es
decideix buscar un local d’assaig als “Antros”, en Canals.
Només erem Manu (veu), Serra (baix) i Voro (guitarra). Entrarem
al local i començarem a mirar cançons amb mes serietat,
feia falta un bateria i pensarem en el Ziki, durant tota la vida tocant
amb Insolventes que acababen de deixar-ho, aceptà gustos i ens
parlà de el Roig (guitarra de l’ultima época de Insolventes),
també tenia ganes de tocar i aixi en 15 dies teniem el grup complet.
Començarem a treballar i als 6 mesos en surt l’oferiment
de tocar a Quatretonda amb “Mala Reputación” i “Los
de Marras”, de puta mare pero hi havia un problema, no teniem nom
per al grup.Un dia per a pensarseu i despres de moltes idees decidirme
PARECEMENTERIO.
I aixi comença a caminar aquest grup de destrellatats que si no
pasa res en uns dos mesets tindrem en nostre primer disc al carrer.
|
|