E io passo sola sola pe’ sta via,
mentre ‘a campana sona ‘ave Maria…
Saccio ca nun ce staie
saccio ca io vengo sempe inutilmente,
ma io passo ‘o stesso
‘o stesso tutt’‘e ssere puntualmente,
‘stu core mio, ‘mpazzito ‘e nustalgia,
nun ce po’ credere, ca m’è lassate…
L’albero sulitario
ca c’iaspettava p’avè cumpagnia,
sfrunnato e triste
mo’ chiagne ‘nzieme a me, mmiez’‘a ‘sta via,
‘e foglie gialle
già so’ cadute tutte comm’‘a llacrime,
‘e stesse lacrime
ca chiagno io pure!
E torno sola sola pe’ ‘sta via,
ca già è sunata a vespro ‘Ave Maria…