STRADA  SULITARIA

                 E io passo sola sola pe’ sta via,
                 mentre ‘a campana sona ‘ave Maria…

  Saccio ca nun ce staie
  saccio ca io vengo sempe inutilmente,
  ma io passo ‘o stesso
  ‘o stesso tutt’‘e ssere puntualmente,
  ‘stu core mio, ‘mpazzito ‘e nustalgia,
  nun ce po’ credere, ca m’è lassate…
  L’albero sulitario
  ca c’iaspettava p’avè cumpagnia,
 sfrunnato e triste
  mo’ chiagne ‘nzieme a me, mmiez’‘a ‘sta via,
  ‘e foglie gialle
  già so’ cadute tutte comm’‘a llacrime,
  ‘e stesse lacrime
  ca chiagno io pure!

                E torno sola sola pe’ ‘sta via,
                ca già è sunata a vespro ‘Ave Maria…
 
1