|
ASSEMBLEA
DE L'ASSOCIACIÓ
El
dia 21 de gener va tenir lloc l'Assemblea General Ordinària de
l'Associació d'Antics
Alumnes. Després de la salutació als assistents, el President
va informar
de les diferents activitats realitzades durant el curs 97 - 98.
A continuació,
el Tresorer va fer un repàs de l'estat de comptes, i es va
procedir a
la corresponent renovació de càrrecs de la Junta, tal i com
s'indica als nostres
Estatuts. Al final hi va haver el torn obert de paraules amb la
participació
dels assistents a aquesta Assemblea.
CONFERENCIES
D'ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA
Durant
la segona quinzena del mes de març, es van organitzar,
juntament amb la
Direcció del Col·legi, xerrades de diferents titulacions
universitàries i taules rodones
generals per als alumnes dels darrers cursos. L'objectiu
d'aquesta activitat
és la de donar als alumnes dels cursos superiors una
informació que els
ajudi a escollir millor els seus futurs estudis.
NOCES
D'OR I D'ARGENT
Els
dies 5 i 6 de juny es varen celebrar els actes d'homenatge per
als components
de les promocions que celebraven els 50 anys i els 25 anys com
antics
alumnes maristes del nostre col·legi. Així, el dissabte 5 de
juny es varen trobar
els antics alumnes de la promoció del 1974 per a celebrar les
Noces d'Argent
amb un "Sopar de Germanor", mentre que el diumenge 6
de juny es varen
trobar els antics alumnes de la promoció del 1949 per a
celebrar les Noces
d'Or amb un "Dinar de Germanor". La Direcció del
col·legi, com cada
any, també es va afegir a la festa, i durant el matí del dia 6
de juny va haver-hi
la trobada d'ambdues promocions, i les seves famílies, a les
instal·lacions
del Col·legi, on varen poder comprovar, si és que no els
coneixien,
els canvis que hi ha hagut des que ells el varen deixar.
L'assistència va
ser molt nombrosa, i cal agrair I'esforç i la feina a l'Albert
Estany, vice-president
de la nostra Associació que es el responsable de que aquesta
nombrosa
assistència es repeteixi cada any.
|