
METALLICA S&M
San Fransisco Symphony and Metallica
Den här skivan är mycket bra, ett
måste om man gillar metallica. Många
tycker att den här skivan är fånig, dålig. Deras argument lyder: Det är
inte
riktiga Metallica, större delen av låtarna kommer från Load, Re-Load. För
det första den är nog inte menad att vara "Riktiga Metallica" för
det andra så
är det nästan 50/50 samt att många låtar från de äldre albumen är med.
Första
jag lyssnade på S&M blev jag helt salig. Jag tyckte direkt att den var
underbar.
Jag gick genast och köpte den för 213.- det var det värt. Man ska nog inte
jämföra
den med andra albumen. Den är kraftig och alla instrumenten gör den mäktig.
DVD:n då ska man köpa den??
SJÄLVKLART!!! Dvd:n var ett av mina
bästa köp. Bonus prylarna på den var suveräna:
Dokumentären mycket bra, samt No Leaf Clover Musikvideon. Man kunde dessutom
välja
om man bara ville höra Metallica eller Symfonin eller bådeoch. En kanon video
med fyra vinklar
på Of Wolf and Man, Fuel, Enter Sandman och Sad But True. Den var dock lite
för dyr 423.-
![]()