På min fritid idrottar jag ofta men
sitter också ibland framför datorn och spelar spel eller surfar på internet.
Jag spelar volleyboll i en klubb (Nynäshamn Volleyboll Klubb) och golf
(Nynäshamn Golf Klubb). Jag har
25,8 i hcp. Ibland skjuter jag också med diverse vapen som t ex Luftgevär, .22
Pistol, Salongs gevär och
hagelbössa. På somrarna spelar jag inlinehockey och fotboll med polarna och nu
på höst/vintrarna spelar jag
innebandy efter skolan. Men självklart tycker jag om att festa också. Den
musik jag gillar är självklart
METALLICA och Eminem samt vissa andra artister. Jag lyssnar mycket ofta på
musik och tittar på film.
Jag tycker dessutom mycket om Motorcyklar och jag har stora planer på att
ta körkort för lätt motorcykel när jag blir 16 år.
Jag spelar gitarr i ett band (vi har inget namn ännu), men om
du vill veta mer om det klicka på länken.
![]()
Om du vill se vilken stereo jag har klicka här
Och om du vill se olika 125cc Motorcyklar klicka här
Min topp tio lista när det gäller bästa film
1) Plutonen
2) Pulp Fiction
3) American Beauty
4) Gladiator
5) Rädda menige Ryan
6) Braveheart
7) Fight Club
8) The Matrix
9) Livets Hårda Skola
10) Schindlers List