Andre band som er bra:
Eller som jeg syns er bra da...
Satyricon..     Frost.
Marilyn Manson
Dimmu Borgir selvf�lgelig! Shagrath--->
Cradle of filth ogs�---->
Kovernant--->
Og mange, mange, mange andre band men jeg gidder ikke skrive ned alle her....   children of bodom, nigthwish, azmodan osv.......
Hosted by www.Geocities.ws

1