| Andre band som er bra: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Eller som jeg syns er bra da... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Satyricon.. Frost. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Marilyn Manson | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Dimmu Borgir selvf�lgelig! Shagrath---> | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Cradle of filth ogs�----> | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kovernant---> | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Og mange, mange, mange andre band men jeg gidder ikke skrive ned alle her.... children of bodom, nigthwish, azmodan osv....... | |||||||||||||||||||||||||||||||||