|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
هك |
||||||||||||||||||||||||
|
|
را در قسمتي از هارد باز مي کنيم و يادمون نره كه ويروس كشا رو غير فعال كنيم چون اين برنامه را Sub7 2.2 ابتدا نسخه کامل برنامه به عنوان ويروس ميشناسند يعني فايلي را که مي خواهيد براي کسي بفرستيد و وارد کامپيوتر آن شويد server را که براي ساختن فايل editServer.exe . اجراکنيد وقتي اين برنامه اجرا مي شه 2 گزينه روي صفحه مي آيد Run is a advanced Mode و Run is a normal Mode را انتخاب کنيد در صفحه ای كه باز مي شه چندين گزينه دارد که مهمترين آنها عبارتند از normal mode گزينه : Port شما مشخص مي کنيد که چه پورتي را براي شما باز کند که بهتر است آن را تغيير ندهيد چون پورت |
|
||||||||||||||||||||||
|
![]() |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
پيشنهادی پورت مناسبی است. : Password & Repassword رفته و در صورت تمايل رمزي براي ورود به دستگاه طرف تعريف مي کنيم Setup Methods حالا روي گزينه
كليک مي کنيم Notifications حالا روي گزينه در کجاها ثبت شود Server در اين صفحه مي توانيد مشخص کنيد که برنامه سپس شما بايد مشخص کنيد که چگونه از وصل شدن کسي که اين فايل را برايش فرستاده ايد مطلع شويد اگر آدرس ميل خود را ميدهيد بهتر است آدرس ياهو را بدهيد تا سريعا از طريق نرم افزار ياهو مسنجر از وصل شدن شخص مورد نظر به اينترنت مطلع شويد : Plugins مي توانيد چند فايل را انتخاب کنيد تا امکانات بيشتري براي هک کردن داشته باشيد : restrictions خود را بدهيد که تمامي کليد هاي زده شده يا رمز هاي فرد مورد نظر را براي شما بفرستد
Email شما مي توانيد در اينجا آدرس : Exe icon/other در اينجا آيكون برنامه و همچنين پيغام خطايي را كه پسس اجراي فايل سرور ميخواهيد نمايش بده را بايد انتخاب كنيد.پيشنهاد ميكنم آيكن را به شكل يك برنامه متداول و معمولي در آوريد تا قرباني در اجراي آن شك نكند حالا نوبت اونه كه فايل رو يه جا ذخيره كنين و برا قربانی ها بفرستيد راستی اگه انتی ويروستون فعال باشه اين فايلو با هر نامی هم ذخيره كرده باشين به عنوان ويروس ميشناسه؟ بعد از فرستادن ميل برای طرف منتظر بمونين تا پيغامی مبني بر اينکه فرد مورد نظر به اينترنت وصل شده است را دريافت کرديد بعد برنامه ساب سون (نه اديت سرور) را اجرا كنيد بعد آي پي رو از پيغامي كه براي شما فرستاده ميشه وارد كنيد و همون پورتي را كه مشخص كرديد تا براي شما باز كنه رو بنويسيد حالا منتظر اين بمونيد كه به كامپيوتر قرباني كانكت بشيد و از اين به بعد ميتونيد صفحه كليد و موس و .. را در دست بگيريد و حتي صفحه نمايش طرف را هم ببينيد.
|
|||||||||||||||||||||||