sub seven

                هك 

 sub seven

را در قسمتي از هارد باز مي کنيم و يادمون نره كه ويروس كشا رو غير فعال كنيم چون اين برنامه را    Sub7 2.2 ابتدا نسخه کامل برنامه 

به عنوان ويروس ميشناسند

يعني فايلي  را که مي خواهيد  براي کسي  بفرستيد   و  وارد  کامپيوتر  آن  شويد server    را  که براي  ساختن فايل  editServer.exe

. اجراکنيد

وقتي اين برنامه اجرا مي شه 2 گزينه روي صفحه مي آيد

Run is a advanced Mode و   Run is a normal Mode

را انتخاب  کنيد در صفحه ای كه  باز مي شه چندين گزينه دارد که مهمترين آنها عبارتند از  normal mode گزينه

 : Port

شما مشخص مي کنيد که چه پورتي را براي شما باز کند که بهتر است آن را تغيير ندهيد چون پورت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره من

 

گرافيك

 

برنامه نويسي

 

هك

 

نمونه كار

 

پاسخ و پرسش

 
لينكهاي مفيد
 

download

 

ارتباط با ما

 
 
 
 
 
 
   

 پيشنهادی پورت مناسبی است.
 

  : Password & Repassword

رفته و در صورت تمايل رمزي براي ورود به دستگاه طرف تعريف مي کنيم Setup Methods   حالا روي گزينه 


  : 
Notifications

كليک مي کنيم  Notifications حالا روي گزينه

در کجاها ثبت شود  Server   در اين صفحه مي توانيد مشخص کنيد که برنامه 

سپس شما بايد مشخص کنيد که چگونه  از  وصل  شدن کسي که اين  فايل را برايش فرستاده ايد  مطلع شويد اگر آدرس ميل خود را

 ميدهيد بهتر است آدرس ياهو را بدهيد تا سريعا از طريق نرم افزار ياهو مسنجر از وصل شدن شخص مورد نظر به اينترنت مطلع شويد  

  : Plugins

 مي توانيد چند فايل را انتخاب کنيد تا امکانات بيشتري براي هک کردن داشته باشيد  

:  restrictions

خود را بدهيد که تمامي کليد هاي زده شده يا رمز هاي فرد مورد نظر را براي شما بفرستد Email شما مي توانيد  در اينجا آدرس 
 

:  Exe icon/other

در اينجا آيكون برنامه و همچنين پيغام خطايي را كه پسس اجراي فايل سرور ميخواهيد نمايش بده را بايد انتخاب كنيد.پيشنهاد ميكنم آيكن را به شكل يك برنامه متداول و معمولي در آوريد تا قرباني در اجراي آن شك نكند

 حالا نوبت اونه كه فايل رو يه جا ذخيره كنين و برا قربانی ها بفرستيد  راستی اگه انتی ويروستون فعال باشه اين فايلو با هر نامی هم ذخيره كرده باشين به عنوان ويروس ميشناسه؟

بعد از فرستادن ميل برای طرف منتظر بمونين تا پيغامی  مبني بر اينکه فرد مورد نظر به اينترنت وصل شده است را دريافت کرديد بعد برنامه  ساب سون (نه   

اديت سرور) را اجرا كنيد بعد آي پي رو از پيغامي كه براي شما فرستاده ميشه وارد كنيد و همون پورتي را كه مشخص كرديد تا براي شما باز كنه رو بنويسيد  حالا منتظر اين بمونيد كه به كامپيوتر قرباني كانكت بشيد و از اين به بعد ميتونيد صفحه كليد و موس و .. را در دست بگيريد و حتي صفحه نمايش طرف را هم ببينيد.

 

 

 
Hosted by www.Geocities.ws

1