Tähän tulee sekalaista löpinää ja ihan omia juttuja – tuskin mitään kiinnostavaa elokuvatriviaa. Vaikka... eihän sitä koskaan tiedä...
OK, tähän tulee ihan oman muistini tueksi (ja kiinnostuneille luettavaksi) ne leffat, jotka olen vuonna 2007 käynyt katsomassa teatterissa. Vertailun vuoksi: viime vuonna leffakäyntejä oli 3, vuosien 2005 ja 2004 lukema oli 4 ja 2003 lukema oli 7.