בס"ד
שאלה 7:
א)
כתבת שיבואו חלליות לפני
כבר כמה שנים – ומה הגיע?
ב)
למה חטאו מליוני אנשים
באמריקה שיהיה שם שיטפון?
ג)
המשיח לא צריך לתקן את
העולם? שמו מנחם והוא בא לנחם את העולם – אז איך נשמע שהוא בא להעניש, יש צרות
והרבה בעיות בבתים ובנפש אצל עם ישראל.
ד)
הרבי מלובביץ אמר מזמן
ש"הדור הזה זכאי וראוי שיבוא משיח, שהתנקינו מנבואת השואה שהיתה באירופה ושכל
הכפתורים מצוחצחים וכולם עמדו הכן לביאת המשיח". אז למה לא בא משיח?
האם ימשיכו שנים עינויים? השואל א.מ.ע.
תשובה:
א)
לגבי החלליות שכתבתי שיגיעו
לפני שנים – ומה הגיע !? ובכן, החלליות
הם חלק מצבא שמים שתפקידו לשמור על המשיח, לשמור על עם ישראל, להשתתף
בקרבות שינהל המשיח בהנהגת המלאך מיכאל שר ישראל ובינתיים לדאוג שלא תחל
מלחמת עולם שלישית גרעינית – "טרם זמנה".
אז היכן החלליות: הם נמצאים בגובה די רב מעל כדור
הארץ, לעיתים הם נצפים בידי אדם או גורמי תעופה. אלו הטוענים "שנחטפו"
בידי עב"מים או נפגשו עמם – מדימיונם מדברים. הרמה הטכנולוגית של
העב"מים בכמה דרגות מעל רמת כדור
הארץ הפרימיטיבי והשחצן בו אנו חיים. ביכולתם לראות כל נקודה בכדור הארץ מתי שירצו
ואף לקרוא מחשבות. ביכולתם להופיע בגוף אדם – באיזה דמות שיבחרו, כולל דמות אדם
קיים.
חלק מהם נמצאים בישראל, בארה"ב
ובמקומות אחרים, כדי לשמור על מי שצריך לשמור וגם למנוע מלחמות עולמיות טרם זמן
מלחמת גוג ומגוג לפי הזמן שיקבע הקב"ה ולא הזמן שמנהיגים חולי
הנפש שכרגע מנהיגים את העולם יכולים לגרום! חלליות אלו ואנשיהם כבר כמה שנים
נמצאים מעל כדור הארץ או בכדור עצמו כבני אדם רגילים ומתפקדים. כאמור הם חלק
בלבד מצבא השמים שינהל את קרבות גוג ומגוג לא רק נגד אויבי המשיח אלא
גם נגד כוחות שחורים כמו השטן ימ"ש וחבורתו.
מספר שנים אחרי תחילת שלטון משיח,
בזמן השליו והרגוע – יהיה קשר בין אנשי כדור הארץ עם עולמות אחרים. בעולמות
אלו אין ניאוף, אין זנות, אין ניצול חלש, אין מחלות ואין מות: הם מסתכלים עלינו
כעל סדום ועמורה, ובצדק. כמובן שאין שם מעמדות ותוארי כבוד נוסח
"פרופסור", "אדמו"ר – ושאר נפיחויות!
רמז על נוכחותם כתוב בספר
בראשית פרק ו', שם מתוארים הם כ"בני האלהים" שנשלחו לפני חורבן
האנושות של מבול נח. תפקידם היה להדריך את אנשי כדור הארץ ובכך אולי להצילם
משואה ימית, אבל השליחים הוכשלו בבנות האדם היפות והשואה של נח התרחשה.
עכשיו, שוב לפני הגאולה שמעורבת בה גם
שואה – נשלחו מה שאנו מכנים עב"מים – אבל הפעם לתפקיד חסוי של שמירת תהליך
הגאולה ומה שכרוך בו – שיתממש לפי רצון השם. כמו בזמן נח – גם הגאולה
המסיימת הנוכחית תכלול שיטפון – באימפריה השלטת – ארה"ב, כמו שבגאולה ראשונה
עם משה טבע צבא פרעה בים עם מרכבותיו המשוכללות!
ב)
למה חטאו מליוני אנשים
באמריקה ש"מגיע" להם השיטפון?!
אנשי אמריקה הם כמו דור המבול של נח שהושמד במבול עקב הזנות שהייתה
שם, העושק והגזל.
אמריקה כיום, יצואנית מספר אחד בעולם
של זנות לכל צורותיה. כרשום באתר זה בפתיחתו – אמריקה לא עזרה ליהודים בשואה, ולא
אחרי השואה, אמריקה גם לא תמכה במדינת ישראל הצעירה – שקמה בשנת תש"ח! בקרוב
יצאו חיילי ארה"ב בצבא רב - נגד ישראל! זה שאמריקה בשנים האחרונות היתה
כביכול לצד ישראל זה רק מאינטרס שלהם שהתמזג עם רצון שמים לזמן קצוב שהסתיים!
ה' שונא זנות – ועם ישראל מחקה את הזנות האמריקאית ועל כך, כל בנות ישראל
שמסתובבות בלבוש פרוץ וכל אלו הנואפות – מהם זכר לא ישאר בגאולה הקרובה! גם לא מבני
ישראל השותפים לזה: לא לחינם כתוב בנביא זכריה פרק י"ג ש"נשים
תשגלנה" במהלך גוג ומגוג. אבל אלו לא תהיינה רק הנשים שהסתובבו בלבוש לא
צנוע שתעבורנה סבל נוראי כמתואר: גם ל"דתיים" שבקרבנו צפויות
הפתעות – שיעלו בחריפותן על מה שסבלו המסכנים הדתיים בשואה. יש
סיבות נוספות לנפילת הקנה הרצוץ אמריקה: כמו למשל שישראל, במקום לבטוח
בקב"ה ותורתו – בוטחת ב"חזון" השיכור שחזר בתשובה בוש,
שדורש מישראל למסור שטחים שהקב"ה הבטיח לאברהם. במקום שבני ישראל
יבטחו בקב"ה ובחזון נביאי האמת של ה' – הם בוטחים בקנה הרצוץ – אותו
מתחיל ה' להפיל בימים אלו ממש ועוד ועוד סיבות.
לא לשכוח שארה"ב כיום מהווה סמל
לעבודת עגל זהב, הסגידה לעשיר, מדינה של סמים, עושק חלש. שהביאו
עבדות, חיסלו אינדיאנים, גזלו ממקסיקו שטחים: בוש בא מטקסס שזה שטח כבוש
(ממכסיקו)! צריך לומר לבוש: "בוש מספיק עם הכיבוש, בוש, אתה מתנחל!"
עוד זמן לא רב יחסית תראו איך זורקים את היהודים מאמריקה – בתהליך גרוע ממה שקרה
ליהודי גרמניה ב – 1938.
ג)
המשיח בא לנחם ולתקן את
העולם – אז איך נשמע שהוא בא להעניש?!
המשיח, כמתואר בנביא ישעיהו פרק ס"ג – בא לבדו לנקמות,
במי ינקום המשיח? המשיח ינקום בכל מי שמכר את עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל:
גם מבין הגויים וגם מבין היהודים! בכל מי שהתעלל בחלש, באשה, בקשיש, בבעלי חיים
חסרי ישע, בגר, באלמנה, ביתום.
לא לשכוח שמבשר המשיח – אליהו
הנביא, לא ביקש להחזיר את עובדי הבעל "בתשובה" אלא הביא אותם לבית
דין שמים אקספרס בדרך של טיפול בחרבו בנחל קישון! הרבה שנים לפני שהצרפתים המציאו
את הגליוטינה! לא לחינם נקרא תהליך הגאולה והופעת המשיח "יום הדין הגדול
והנורא של ה' " (מלאכי פרק ג'). כמו שביום כיפור עומד אדם לפי דינו
האישי לאותה שנה – כך להבדיל, בא המשיח להוציא לפועל את ניקוי כדור הארץ מכל מי
שקשור למרד בקב"ה ותורתו.
אז מה בדבר החלק של תיקון העולם בידי משיח?
אכן, למעטים שישארו – פחות
מששה אחוז מיושבי ישראל וחלק קטן יותר מהגויים – להם ישמש המשיח כמדריך;
וגם לאלו שיקומו בתחיית המתים וישארו: רק חלק קטן מהקמים לתחייה ישארו לחיי
נצח: " וְרַבִּים,
מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת-עָפָר יָקִיצוּ; אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם, וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת
לְדִרְאוֹן עוֹלָם." (דניאל פרק י"ב פסוק ב') הרוב, מסכנים יחזרו
לנצח נצחים
(לדראון עולם) למקומות הנוראיים בעולם הבא משם קמו. אילו דור זה היה יותר נבון
והולך בדרכי משה – אז רחמי ה' היו מותירים יותר נשמות גם מתחיית המתים. אבל
גם ה"דתיים" בימינו הם שחקני תאטרון. אז השם ירחם מה הולך
להיות.
ניתנו אזהרות רבות לאנשי ישראל לשנות
דרכם,
כולל למשל מה שניתן באמצעות אתר זה- והם
שאננים ומצפצפים ואפילו רודפים את מזהירי האמת ובוטחים במנהיגי השקר כולל רבני
השקר. אף אחד לא באמת הראה ציפייה אמיתית למשיח – וזו אחת השאלות שנשאלת כל
נשמה בבית הדין, כך שבסיכומו של דבר – זה שהעולם לא הושמד והיתה אפשרות כזו, ראה
סוף פרק ג' בנביא מלאכי "פן אבוא והכתי הארץ חרם" – על זה עוד
צריך להודות לרחמי ה' ! – כי גם ה"דתיים" עושים בושות לקב"ה שלא
אכפת להם שמוסרים שטחי קודש, מהזנות בארץ, מחילול השבת, מהחלש שנעשק ועוד. לכן
גם מ"הדתיים" ישארו מתי מעט: ישאר בעצם מי שיש לו לב + קצת בקשת משיח
לפחות.
כשימלוך משיח – אז הוא אכן ילמד את
הקומץ שישאר את דרכי השם כדרך משה ולא כדרך קורח שזו דרך רבני
ישראל כיום, וגם בעבר – להוציא מתי מעט רבני אמת פה ושם.
סיכום: המשיח בא קודם
"לנקות" + להלחם מלחמות גוג ומגוג – ורק אחרי שנים אכזריות לכולם וכל
שארית הפליטה לשבת בניחותא, ואז מתחילים מבראשית את לימודי "שלום כיתה א'
": לימוד תורת משה כפי שבאמת רצה והתכוון ה'!
א)
לשאלה שהרבי מלובביץ אמר
מזמן ש"הדור הזה זכאי וראוי שיבוא משיח, שהתנקינו מנבואת השואה באירופה
וכו'!? הרבי מלובביץ אמר שמשיח ישנו
ושהכל מוכן, נכון. אבל הרבי מלובביץ דרש בתקיפות (כ"ח ניסן התשנ"א)
לצעוק למשיח, לפרסם וכו'. חב"ד עשו פירסום קטן, זמני – ומכספי הרבי
והלכו לישון. הם גם לא פרסמו משיח אלא את הרבי. ובשלב מוקדם אמרו שהם "עייפים
ועשו מספיק". אם חב"ד היו מעוררים את העם למשיח כנדרש – והעם היה ממשיך
– אכן הגאולה היתה כהרף עין. ראה בפירוט נושא
חב"ד בשאלה 8 בהמשך – כולל המרד, אחד מני רבים של חב"ד:
"ביבי טוב ליהודים"!
הרבי מלובביץ לא יכל לומר
שמלחמת גוג ומגוג היתה – בתקופת השואה - קרא בנביא יחזקאל פרק ל"ח: גוג ומגוג
יהיה רק אחרי שבני ישראל קובצו לארץ, ועוד סיבות ברורות שלא נפרט. אז איך
בכל זאת טוענים אנשי חב"ד "הרבי אמר"? ובכן, לא הרבי אמר – אלא
מזכירים מושחתים בחצרו העבירו בשמו. הרבי ידע ומסיבות שלו שתק. בסך הכל צריך
להבין שהיה לרבי עסק עם חסידים שהם תינוקות חולי נפש שצריך היה לדבר עמם בשפה
של תינוק אחרת היו בורחים בבהלה ממנו.
האם ימשיכו שנים של
עינויים?
ודאי, כמו שנאמר כבר קודם – עד שיחליטו בני ישראל העקשנים לצעוק למשיח ולפרסם.
רוצים בני ישראל, כולל ה"דתיים" למרוד בקב"ה ולבחור ממשלות
וקואליציות שקר ולא לבקש משיח במודעות וצעקות, מה טוב: ה' יביא את בני ישראל
שיצעקו מצרות ויפרסמו מודעות אבל במקום מודעות למשיח! בסוף, אלו שישארו: יצעקו
למשיח מכל הלב – "מעומקא דליבא"
כמו שבבתי חולים קוראים תהילים "מכל הלב"...
עובדה שחב"ד קיבלו הוראה מפורשת
מהרב שלהם לצעוק והם משחקים עם דבריו במסננת ובוחרים לעשות מה שנוח להם: ללמוד הלכות משיח
ליד המזגן, במקום לעורר את בני ישראל בשטח!
חשבון ה' יבוא עמם בזמן משיח וחב"ד תהיה "חסידות ההפתעה"
הגדולה בגאולה, חסידות שארית הפליטה.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן