בס"ד
שאלה 4: לא מאמין לך כי
הכל הפחדות, אתה אינך נותן סנגוריה לישראל שבבעיות גם ככה - ומנסה להפחיד מליונים! משיח יבוא בטוב. חבל שלא
יודעים ללמד טיפת זכות על ישראל. משיח יבוא בזכות השם בלבד ובע"ה בקבלה
תהילים וזוהר. אתה לא משיח בן דוד.
תשובה:
א)
נכון, הכותב אינו משיח בן דוד ולא
ברור מאין מחשבה זו של השואל. אולי הוא חושב עצמו לאליהו הנביא.
ב) "הכל הפחדות?" אכן אופייני לנביאי השקר
בתנ"ך, שדבריהם היו דברי נועם: הם לא דרשו דבר, לא הביאו
"איומים" – רק זימרו את פרשת השבוע והוסיפו הבטחות נופת צופים. נביאי
האמת לעומתם - אמרו דברים קשים, דרשו דרישות, לא נתנו הנחות. בפועל, לא קיבלו
אותם ולא את דבריהם, כי טבע העם אז כמו גם היום, היה ונשאר: לנהור בשקיקה אחרי
נביאי השקר! העם שילם על כך ביוקר בעבר, פעם אחר פעם. וישלם ביוקר גם הפעם.
חלק מנביאי האמת כמו הנביאים ישעיהו,
זכריה – הומתו בידי העם, ירמיהו הושם בבור והושתק, אליהו הנביא
נקרא "עוכר ישראל" וכו'. נביאי השקר לעומתם – הרדימו בחסות התורה וזכו
למשכורת מהממשלה, כמו הממסד הדתי היום – שמכר את ה', את תורתו, את העם ואת ארץ
ישראל (חברון, גוש קטיף, צפון השומרון ועוד) – תמורת עגל זהב. התשלום של ה'
למורדים בו – בוא יבוא, גם אם יתמהמה – ויהיה נורא! אבל גם חלק ניכר מהעם שבחר
להיות כבש –"יתקדם" למצב צבירה של שאוורמה!
בנביא
ישעיה פרק ס"ג מתואר על המשיח – משם רואים שגם את המשיח יקבלו בהסתייגות:
א מִי-זֶה בָּא מֵאֱדוֹם,
חֲמוּץ בְּגָדִים מִבָּצְרָה, זֶה הָדוּר בִּלְבוּשׁוֹ, צֹעֶה בְּרֹב כֹּחוֹ;
אֲנִי מְדַבֵּר בִּצְדָקָה, רַב לְהוֹשִׁיעַ. ב מַדּוּעַ אָדֹם, לִלְבוּשֶׁךָ; וּבְגָדֶיךָ, כְּדֹרֵךְ
בְּגַת. ג פּוּרָה
דָּרַכְתִּי לְבַדִּי, וּמֵעַמִּים אֵין-אִישׁ אִתִּי, וְאֶדְרְכֵם
בְּאַפִּי, וְאֶרְמְסֵם בַּחֲמָתִי; וְיֵז נִצְחָם עַל-בְּגָדַי,
וְכָל-מַלְבּוּשַׁי אֶגְאָלְתִּי. ד כִּי יוֹם נָקָם, בְּלִבִּי;
וּשְׁנַת גְּאוּלַי, בָּאָה. ה וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר, וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ; וַתּוֹשַׁע לִי
זְרֹעִי, וַחֲמָתִי הִיא סְמָכָתְנִי. ו וְאָבוּס עַמִּים בְּאַפִּי,
וַאֲשַׁכְּרֵם בַּחֲמָתִי; וְאוֹרִיד לָאָרֶץ, נִצְחָם. {ס}
כלומר, כשמשיח יבוא – יהיו הרבה
"תמיהות" כלפיו: "מדוע… מדוע ולמה?" וכו'…
גם כשמשיח יבוא – הרבה, כולל חלק ניכר
מה"דתיים" המכונים במקורות "פריצי ישראל" לא יקבלו את
המשיח: הוא יבוא ל ב ד ויצאו נגדו למלחמה רבים מישראל,
לא רק השמאל! גם הרבה "דתיים"!
הרי גם את משה לא קיבל הרב
הראשי למצרים, האדמו"ר קורח ועדתו. בהמשך, בני ישראל ניסו למרוד במשה
ובקב"ה פעם אחר פעם – ושילמו על כך בריבית יקרה! זה יחזור על עצמו גם
הפעם.
באשר לטענה כאילו סנגוריה
לישראל איני נותן: נכון! נרקומן, מבקש עוד ועוד סמים… וכועס שדורשים ממנו
גמילה!? אבל הדרך הנכונה היא: הוכח תוכיח את עמיתך. כך דורש ה'. אבל
"רבנים" ושאר רנטגנים מעדיפים להרדים את העם. והעם מצידו, אוהב
כדורי שינה וואליום. במיוחד שזה נמכר באישור הבד"ץ עם הכשר
למהדרין!! הלא הדתיים בוחרים כמסוממים במנהיגים מושחתים שמטמטמים אותם בשקרים
ושולחים אותם למפלגות רודפות בצע, תאבות שלטון ודאגה למקורבים - ולא לחלש,
לא לכבוד ה' ותורתו!
על
ה"דתיים" בדורנו ההולכים כעוורים אחר "רבנים" ו"מקובלים"
שהקב"ה מאס בהם –
קיראו בנביא יחזקאל
פרק ל"ד, שם כתוב על רועי ישראל המושחתים ומסיים שם בכתוב:
כג וַהֲקִמֹתִי עֲלֵיהֶם
רֹעֶה אֶחָד, וְרָעָה אֶתְהֶן--אֵת, עַבְדִּי דָוִיד; הוּא יִרְעֶה אֹתָם,
וְהוּא-יִהְיֶה לָהֶן לְרֹעֶה.
כד וַאֲנִי ה', אֶהְיֶה
לָהֶם לֵאלֹקִים, וְעַבְדִּי דָוִד, נָשִׂיא בְתוֹכָם: אֲנִי ה',
דִּבַּרְתִּי.
וכי מי יושיע
אתכם, אם לא הקב"ה בעצמו דרך משיח… ולא דרך אדמו"רים, ממשלות
ושאר מנופחי אגו?!
אני חוזר שוב:
קיראו על כך במקורות הניתנים באתר: מי שלא יצעק
למשיח, יפרסם משיח וכו' –
לא יעזרו לו
כל שאר המצוות שהוא מקיים בקפדנות!
כפי שמי שהיה חרדי
בפולין שלפני השואה, אבל לא עלה לארץ… סיים את חייו וחיי משפחתו בדרך נוראה!
ששה מליון
היו כאלו:
הרוב המוחץ!
רק 70 שנה
עברו מאז –
ואתם אינכם מפחדים, אלא הולכים בביטחון של כבשים בעקבות הרבנים או המנהיגים
החילונים מאחזי עיניים?! אין מה לעשות… נשארו לכם חודשים ספורים עד שתתעוררו
למציאות שבהדרגה תגיע למציאות גרועה מהשואה: זוהי בחירה של מי שמתמכר להזיות
והבטחות שווא, בעיניים ואוזניים פקוחות!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן