בס"ד

 

שאלה 3: אמרת שמשיח יגיע לכל המאוחר בשנת 2003.

             נביא שמתנבא נבואה טובה והיא לא מתקיימת – אז ידוע שזו לא נבואת אמת!

             לא מעט זמן אני עוקב אחרי הפירסומים של האתר שלכם ואני מוצא כי רוב המידע בו לא מתקיים.

 

תשובה:

נכון, נביא שמתנבא נבואה טובה והיא לא מתקיימת אז ידוע שזו לא נבואת אמת.

נכון, אמרתי שמשיח יגיע לכל המאוחר בשנת 2003 – ובפועל משיח עדיין לא התגלה.

א)    אין אני נביא, אלא מקובל המעביר דברים מבית דין שמים.

א)    כאשר נאמר שהמשיח יבוא בתאריך מסויים – הדבר נאמר בצמידות לדרישה והתנאי שבני ישראל יוכיחו ציפייה ויקוו למשיח כמנהיג בצעקה למשיח, פירסום משיח במודעות, דגלים, כינוסים למשיח – וכמובן, התחלה לפחות של קיום מצוות (שבת, טהרה, צדקה וכו')

 

גם משה גואל ראשון נשלח למצרים ע"י ה' – רק אחרי שבני ישראל  צ ע ק ו  לקב"ה וביקשו את עזרתו. ראה בפירוט באתר זה בנושא צעקה.

שואל נכבד, אותך ישאלו בבית דין שמים ביום הדין (והתאריך קרוב מאד לכולם): "צעקת למשיח? מכספך הזהרת אחרים שיבקשו משיח?… כל כך הקפדת לעקוב אחר תאריך משוער להופעת משיח ודבר לא עשית לקרב אותו?".

  

העיקר - מול התפל: משיח ביננו והוא יתגלה בתוך זמן יחסית לא רב, אבל לחיי נצח ישאר רק מי שביקש אותו ועורר אחרים לכך:

זה  ה ע י ק ר !   ה ת פ ל  הוא שמשיח לא הגיע בזמן מסויים "שהובטח" וכו'…   

שאלותיכם תופענה בכתב האישום לכל אחד מכם – ולא תהיה לכם תשובה… והפסדתם חיי נצח! יראו לכם את הדרישות שהונחו לפניכם – ומהן התעלמתם – ובחרתם בחלק הפיקנטי של הפילפולים.

 

ב)    אגב, אם אומרים לתינוק - שעוד 4 שעות יקבל את המתנה ולשם כך עליו לבצע צעד כל שהוא…

אז התינוק ימשיך ליילל בבכי, ימחה ולא יעשה את הנדרש, כולו מלא זעם ואכזבה על "הזמן הארוך" הנדרש!

אבל אם לתינוק אומרים שבעוד רבע שעה הוא יקבל את המתנה הנכספת… או אז סביר שהוא מיד יעשה את הצעד הנדרש!

 

 לכם, בני אדם - שסובלים ממחלות, דיכאונות, חוסר בטחון כלכלי חברתי, בטחוני, מחוסר נאמנות של בן הזוג, בת הזוג, מאי צדק בעבודה, בחברה וכו'… לכם מציע ה' מלך עולם: חיי נצח, שלום אמיתי, צדק, בית מקדש, תחיית מתים… ומה לא!

אבל אתם, הרי לא תזיזו אצבע לשם כך. מה כן תפעילו: תזיזו את המערכות של יצר הרע בראשכם, לחבר מסכת שאלות נוספות כדי אולי "להרוויח" עוד קצת זמן בלחיות את חיי הרגע "המאושרים". מנטליות של נרקומן, מנטליות של עבד, מנטליות "הראש הקטן". קודם היצר הרע מסמן את המטרה ("קשה יהיה להתחיל בשינויים" וכו') – ולפי זה האדם יורה צרורות של שאלות וקושיות… כדי בסופו של דבר הוא יוכל להימנע מהשינויים הנדרשים!

גם אם היו אומרים לכם את התאריך המדויק והסופי להופעת המשיח – הרי רק חלק זעיר ממכם היה מחכה עד יום לפני… ואז אולי מתחיל להזיז עצמו לכוון דרישות ה'. הרוב מכם, היה מחכה ליום שאחרי… "שקודם הקב"ה יעשה צעד"… ואז נחליט אם כדאי שאנו נעשה…

אבל כבר הוכח: ה' מסתדר טוב בעולמו גם בלי "מוחות חכמים" שסומכים על רבני שואה או ממשלות פרעה.

אם כבר בשאלות אנו מדברים, אז למה למשל לא שואלים החרדים והדתיים את הרבנים שלהם: "איך לא צפיתם את השואה ועוד אמרתם להורינו המסכנים להישאר באירופה"?! למה הציבור הדתי והלא דתי לא שואל את הממשלות העושקות בישראל ובעולם: "למה הבטחתם ולא קיימתם – רק אותנו אתם יודעים לעשוק"?!     

ה' הבטיח - ואכן כל הנבואות של נביאי האמת התקיימו. ביקש ה' מכם לזמן קץ הצרות לאחרית הימים, רק לפחות תבקשו ממני משיח, אבל "קשה לכם"… יש עדיין "שאלות בדרך"…! וגם כמובן "גדולי הדור" לא אמרו לצעוק למשיח וכו'.. זה שהרמב"ם ואחרים, גדולי דור אמיתיים דרשו, "זה לא נחשב"?!

 

אז בקרוב הרבה יותר ממה שאתם חושבים, תראו בשטח ישראל את צבאות מדינות האיסלם והנצרות… ותוכלו אז להפנות אליהם שאלות רבות, וגם לקב"ה. כמו שהיה בשואה – אחרי שהוריכם שמעו בקול ה"רבנים" ונשארו באירופה, במהלך השואה המסכנים עוד חשבו שבשעה שנגזרה מידת הדין - ה' מקשיב!…

אחרי השואה – עוד היו טענות לקב"ה: לא טענות לעצמם, מדוע לא עלו לארץ, לא טענות לרבנים הנהנתנים והמרדימים! וכו'…

שעת הדין מתחילה בקרוב ממש… ומאותו רגע אין רחמים! ואתם עדיין שקועים בתשבצים של שאלות פתי, העיקר לא לעשות דבר, רק להזות שאתם "מוגנים" – כי אתם הרי "אנשים בסדר", או בזכות "התפילות והשבת" תינצלו?!

 

תשובה לטענה לפיה רוב המידע באתר לא מתקיים:

 

מדובר בתהליך גאולה שהוא מטבעו איטי, במיוחד שבני ישראל לא תובעים משיח ואז מתארך התהליך עוד יותר ונמרח על פני יותר שנים – וזמני קיום האירועים הנאמרים באתר זה גם בהתאם מתארכים.

 

האירועים העיקריים יראו בצורה ברורה בזמן היחסית קרוב, עד לתחילת מלחמת גוג ומגוג בשנת 2008:

 

א)    אנטישמיות בעולם תגבר לממדים קשים ביותר ויהודי אמריקה יגיעו לארץ במטוסים ואניות - ובשלב מאוחר יותר גם בשחייה!

ב)    חוסני מובראק במצרים ועבדאללה מלך ירדן – יוחלפו בשילטון של כוחות איסלאם.

ג)     באמריקה תעלה המנהיגה מרתה זארוס, אמריקה תקשיח את עמדותיה נגד ישראל באופן קיצוני עד שתצטרף למוסלמים בקרב על ירושלים נגד ישראל.

ד)    האינתיפאדה בארץ תחריף בממדיה, לא יהיה שלום עם הפלסטינים.

ה)   חיזבאללה יתקוף את ישראל.

ו)       אמריקה תתחיל לשקוע תחת המים וכוחה בעולם ירד.

ז)     בכל מקרה - וזה סופי: אריאל שרון הוא ראש הממשלה המסיים, אחריו השילטון יהיה כישלוני ורופס ואח"כ משיח ינהיג את ישראל.  ישראל דוהרת למצב של "אין מלך בישראל", איש הישר בעיניו יעשה, שחיתויות, אלימות וכאוס.

 

לעומת קרוב לששת אלפי שנות בריאה – התחום של השנתיים הקרובות או "האיחור" בקיום האירועים המובטחים - הוא זמן יחסי קטן מאד.

בכל מקרה – עם ישראל באדישותו לבקשה למשיח – בחר להגיע לגאולה בדרך של עינוי סיני איטי ומייסר: כשהאירועים יגיעו – והם קרובים,

או אז  ת צ ט ע ר ו  שהם הגיעו!!

יכלתם למזער את עוצמתם – אבל בחרתם לשבת על הגדר ולחבר שאלות וחידונים.

 

 

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

הערות כלליות לגולשים באתר

 

Hosted by www.Geocities.ws

1