בס"ד
שאלה 1: למה השיטפון
שיתחיל את שקיעת אמריקה תחת המים "שהובטח" לתאריך 17.3.2005 (או קודם 17.3.2004) לא התקיים?
תשובה:
א) לפי ההלכה, המימוש
של כל נבואה שניתנה בתנ"ך בידי נביאי האמת של ה', יכלה להידחות בציר הזמן – אם מדובר בנבואה המדברת על אירוע שלילי: ופה מדובר באירוע שלילי - מכה
קשה לאימפריה השולטת בימינו – ארצות הברית. אגב אין אנו נותנים נבואות – ראה
התייחסות בשאלות אחרות לנושא זה.
ב) השיטפון שיתחיל את שקיעת אמריקה אכן יתרחש באגם מישיגן בשיקגו ב
– 17.3 ראה
פרטים
ג) השיטפון
בארצות הברית הוא חלק מהאירועים הקריטים בשלבי הגאולה הסופית של
ישראל והעולם במהלכם יתגלה משיח בן דוד, אדם החי בתוכנו כיום.
בואו ונבדוק האם בגאולה הראשונה עם משה גואל ראשון… האם אכן
התקיימו הבטחות הקב"ה ככתבן וכלשונן
כפי שניתנו למשה, מבחינת הזמן שהובטח ומבחינת התוכן.
ובכן, מה הבטיח ה' דרך משה
לעם ישראל – ספר שמות פרק ג' (פסוקים טו – יח)
טו וַיֹּאמֶר עוֹד אֱלֹקִים אֶל-מֹשֶׁה, כֹּה-תֹאמַר
אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, ה' אֱלקֵי אֲבֹתֵיכֶם אֱלֹקֵי אַבְרָהָם אֱלקֵי יִצְחָק
וֵאלֹקֵי יַעֲקֹב, שְׁלָחַנִי אֲלֵיכֶם; זֶה-שְּׁמִי לְעֹלָם,
וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר. טז לֵךְ וְאָסַפְתָּ אֶת-זִקְנֵי
יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם ה' אֱלֹקֵי אֲבֹתֵיכֶם נִרְאָה אֵלַי, אֱלקֵי
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, לֵאמֹר: פָּקֹד פָּקַדְתִּי אֶתְכֶם, וְאֶת-הֶעָשׂוּי לָכֶם
בְּמִצְרָיִם. יז וָאֹמַר, אַעֲלֶה אֶתְכֶם מֵעֳנִי מִצְרַיִם, אֶל-אֶרֶץ הַכְּנַעֲנִי
וְהַחִתִּי, וְהָאֱמֹרִי וְהַפְּרִזִּי וְהַחִוִּי וְהַיְבוּסִי--אֶל-אֶרֶץ זָבַת
חָלָב, וּדְבָשׁ. יח וְשָׁמְעוּ,
לְקֹלֶךָ; וּבָאתָ אַתָּה וְזִקְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל-מֶלֶךְ מִצְרַיִם,
ה' הבטיח דרך משה לעם ישראל:
1)
שיעלה אותם ממצרים אל הארץ המובטחת.
2)
יביאם ה' לארץ זבת חלב ודבש.
3)
כידוע, בהליכה בקצב סביר במדבר ממצרים
לארץ ישראל, מדובר בהליכה לא ארוכה במיוחד של מספר שבועות…
4)
מובן לכאורה מהנאמר בידי משה, שיזכו
להגיע לארץ המובטחת - לפחות כל אלו שיצאו עם משה ממצרים…
בדיקה: האמנם התקיימו הבטחות ה' שניתנו מפי משה לבני
ישראל?!
1)
במקום שיגיעו לכאורה כל בני ישראל לארץ המובטחת… בסופו של דבר רק שני אנשים מדור מצרים זכו לכך: כלב בן יפונה
ויהושע בן נון… כל שאר ה"מובטחים" – הושמדו במדבר!
2)
במקום הליכה לארץ המובטחת שתימשך חודש חודשיים לכל היותר, בפועל שוטטו בני ישראל… ארבעים שנה במדבר!!
3)
וכאשר סוף סוף הגיעו בני דור המדבר
לארץ… הם נצרכו במשך שנים לעמוד בסידרה של מלחמות
ביושבי המקום! דרך קשה להגיע ל"חלב ודבש"!
כלומר, בסיכום הבטחות גאולה
ראשונה…
יוצא שהדור של ה"מובטחים" כלל לא הגיע לארץ המובטחת (להוציא
שניים בלבד!) , והשניים שכן זכו – נאלצו עם האחרים לשוטט 40 שנה קשות בתנאי
מדבר קשים ומשפילים, תוך מראות יומיומיים של אחיהם הנופלים ונקברים בחולות המדבר…
שלא לדבר על זה שפתאום "נגמרה אספקת המים, בשר לא נכלל בתפריט… ונעשו
ניסיונות ובדיקות על העם" וכו'.
… והכניסה "לארץ זבת חלב ודבש"
היתה בעצם סידרת טירונות מפרכת נוספת שארכה הרבה שנים של מלחמות כנגד ערים
בצורות ואנשים ענקים.
ובכן, ישאל
הכסיל: "היכן ההבטחות שנתן ה'?!… מה קורה פה, 'מילה כבר לא מילה'
?!"…
התשובה לכך היא כמובן פשוטה, ומופיעה בשתי
מילים בציטוט הנ"ל מספר שמות פרק ג' פסוק י"ח: ""וְשָׁמְעוּ,
לְקֹלֶךָ"! אם בני ישראל היו שומעים לקול משה – אז באמת הבטחות ה' היו
מתקיימות בזמן המיידי לכולם ובדרך הקלה. אבל בפועל בני ישראל
"בדקו" את ה' בחטא עגל הזהב, בחטא המרגלים, בחוסר אמונה שיהיה
בתפריט מים בשר וכו'. הם הוכיחו את רצונם העז לחזור לעבדות פרעה ובלבד
שבתפריט יהיו קישואים ואבטיח… ועוד ועוד. בעצם, בני ישראל לא חפצו בכל נפשם בגאולה
ממש, מנטליות העבד נשארה גם באלו שיצאו עם משה - ולכן כל התהליך נדחה
בזמן והמורדים גם שילמו מחיר יקר על כך! …
ומה שהיה אז – הוא שיהיה בימנו בגאולה המסיימת, לצערינו.
ד)
מהגאולה הראשונה (זמן משה)
נלמד על הגאולה המסיימת (בימינו אלו) בהקשר לתאריך השיטפון
באמריקה ועוד אירועים – שנדחה זמנם, אמנם לא למרחק רב בציר הזמן:
אילו ה' מלך העולם היה
רואה בימנו אלו את רצון בני ישראל למלכותו – דרך מי שהקב"ה בחר – משיח… או אז כל
האירועים היו מזורזים בזמן בבחינת אחישנה. מאחר ואין איש צועק למשיח, והעם
אינו שם סימנים לרצונו למשיח בצורת מודעות בעיתונים, רדיו, במכוניות, דגלים,
כינוסים למשיח וכו'… ועוד מוכרים שטחי ישראל תמורת המשך חיים לטובת עגל הזהב, דבר
שנעשה בחסות רוב המימסד התורני וכו'.
אז בהתאם, גם ה' משהה
את האירועים הקריטים שיובילו לגילוי משיח: מושהה השיטפון באמריקה ואירועים
נוספים.
אבל כמו שבזמן ההשהיה
במדבר של 40 שנה, שם בכל יום ה' הפיל מבני ישראל עוד ועוד מדור המורדים וקברום
בחולות סיני… כך, כל יום בימינו אלו של השהיה – נופלים מבני ישראל ובנות ישראל, החרדים, הלא
חרדים, מהשמאל ומהימין, מהקיבוצים ומהערים – במחלות, באסונות, בתאונות, בשיגעונות,
באינתיפאדה, מחיזבאללה, מהתאבדויות, מסמים מדיכאונות, מהתמכרות לטיפה המרה… עד
למכה הגדולה הקרבה – מלחמת גוג ומגוג הטוטאלית שתחל בסביבות שנת 2008 …
וכיון שבני ישראל מאסו
בבחירת המנהיג שבחר ה' – במשיח, ותחת זאת הם בוחרים בעבדות לפרעונים מימין
ומשמאל ומהרבנים וכו', וכולם - כולל ה"דתיים", רוקדים לעגל הזהב –
או אז כל יום שעובר, בשמים מוחקים עוד ועוד שמות מאלו שעדיין חיים פה, שהיו
מיועדים לחיות בזמן משיח…
הרבה
מהחיים פה כיום – נחשבים ללא קיימים לזמן הגאולה הקרבה!
ישארו
בגאולה הקרובה אחרי כל סדרת מלחמות גוג ומגוג - פחות מ 6% מהחיים כיום בארץ,
כלומר
בסביבות שלוש מאות אלף איש ישרדו בישראל מתוך 6 המליון:
רק
מי שעורר למשיח והשקיע מזמנו וכספו בדרך זו כדי להביא את ה' למלך בעולם.
ה)
ואם כבר מדברים על
השיטפון באמריקה שטרם התקיים למרות ה"הבטחות" – אז אפשר להסתכל
בתנ"ך על מקרה השיטפון הגדול, המבול בזמן נח – ולראות שגם שם
לקח לנח 120 שנה לבנות את התיבה…
וכמובן שנה אחרי שנה
בזמן שנח בנה את התיבה וחזר והסביר שהולך להיות שיטפון נורא עקב הזנות
והטומאה שפשתה אז בחברה – כמובן שהסובבים אותו לעגו בכל שנה מחדש לנח
ה"תמהוני" שמבזבז את שארית רכושו לבנות תיבה, במקום "לבטוח בגדולי
הדור" וללמוד "עוד כמה משניות":
"נו,
…מה עם המבול נח!? הבטחת מבול נח?!…" כך במשך 120 שנה!
ולימינו אלו: שוב ושוב שואלים
גולשי האתר "מה עם השיטפון שהבטחת באמריקה" ובסתר ליבם מקווים שהעובדה
שעדיין לא התקיים השיטפון, אולי יממש את ההזיה הקדומה של האדם מזה אלפי שנים…
"שבסוף, הכל יסתדר
מעצמו… יהיה בסדר"! "D o n ’ t w o r r y
b e h a p p y”
לא לשכוח, מה שהוזכר באתר
זה: בחודש מאי שנת 2005 נפל שר הצבא, המלאך הממונה על ארה"ב בקרבות
שמים שנערכו, טרם יהיו בכדור הארץ בפועל ולעיני כל! פירושו של דבר - שיראו את
האימפריה ארה"ב הולכת ויורדת מכוחה תוך אירועים לא נעימים עד לשקיעתה במים.
קצת סבלנות גולשים השאלה החשובה באמת היא - היכן אתם בסיפור…
השטפון בניו אורלינס בסוף אוגוסט 2005 – הוא רק מנת הפיצוחים שלפני המנות העיקריות שמחכות לאמריקה…
וגם לישראל שבחרה להיות התאומה הסיאמית של הזנזונת האמריקאית!
ו)
כמובן לא לשכוח שבכל
האזהרות שהיו בהיסטוריה החל מאזהרות של לוט בסדום ועמורה
למשפחתו, דרך אזהרות הנביאים ועד לאזהרות שהופנו ליהודי אירופה לפני השואה…
רובו המכריע של הציבור אף
פעם לא הקשיב לאזהרות: תמיד הרוב נהג כעדר זחוח דעת שבחר ללעוג
למזהיר, או במקרה הטוב לשקוע בקריאה מהנה בעיתון ספורט… או לחילופין לקרוא עוד פרק
במשניות, גם בשעה שברור היה אפילו לכל עיוור שהאנייה כבר החלה בטביעה.
…ואתם
מושכים זמן… ובינתיים האיראנים מתקרבים לפצצת אטום… ובזכות ההשהיה שלכם,
תקבלו
"גאולה
גרעינית", ולא רק כימית, ביולוגית, קונבנציונלית!
ראה גם - שאלה 2: מהיכן המקורות שלכם לתאריך השיטפון בארה"ב ולאירוע
עצמו?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן