בס"ד

עידכוני תמוז התשס"ה – יולי  2005

 

1) בחודש מאי 2005 נפל המלאך הממונה על ארה"ב, שר צבא אמריקה בקרב שנערך בשמים.

לכל מערכה שמתנהלת בכדור הארץ בין מדינות – קודמת מערכה בשמים בין המלאכים הממונים על אותן מדינות.

הדבר יתבטא בהדרגה בחודשים הבאים בירידת כוחה של ארה"ב בעולם, בהסתבכויות –

עד למכה הקריטית של השיטפון ב – 17 למרץ  - ולשקיעת אמריקה תחת המים בשלבים בהמשך.

 

2) בקרוב נענה באתר זה בתשובות מפורטות לשאלות שהופנו אלינו במייל: ינתנו תשובות לשאלות אופייניות שחוזרות ומופנות אלינו מצד הגולשים.

 

3) המשיח מוסר: ישראל נכנסת לתקופה קשה של חוסר שקט וחוסר יציבות הן במישור הבטחוני והן במישור המדיני.

הצעד שנקרא באופן דמגוגי "התנתקות" שהוא בעצם בריחה מגוש קטיף (המשך לבריחה מלבנון) – צעד זה הוא מרד בקב"ה שרק לו הזכות לקבוע למי שייכת הארץ. מרד בקב"ה גורר אחריו גזרות קשות שעם ישראל יחוש אותם על בשרו. די לזכור את אסונות שפקדו את ישראל כולל בצה"ל אחרי פינוי חברון על ידי נתניהו.

לדתיים ומפלגותיהם שותפות מלאה בכל הסכמי השקר למיניהם. הסכם אוסלו נחתם והושג על ידי ממשלת יצחק רבין בזכות קולות הערבים בכנסת + קולות גולדפרב ומיצובישי כשוחד + שותפתו לסיעה +מפלגת "הדתיים החרדים" המכונה ש"ס בראשות עובדיה יוסף, שבלעדיהם אוסלו לא היה קם!

בינתיים הספיק העובדיה יוסף להודות בחצי פה שהוא טעה בנושא אוסלו. "טעות קטנה" שמחירה אלפי הרוגים, עשרות אלפי פצועים + מרד גלוי בקב"ה.

 

גם באשר למרד הנוכחי של הבריחה מגוש קטיף שותפים כל המפלגות הדתיות הרבנים ואדמו"רים שמאחוריהם:

 

"אגודת ישראל" ממשיכים לשבת בממשלה שמוסרת שטחים – "לפחות" עד שיקבלו את הכספים שהובטחו להם.

מפלגת ש"ס יושבת על הגדר, אינה משתתפת בשום מחאה נגד מסירת השטחים, כמו תמיד ממתינה להצעה כספית מפתה למרות שהם מבינים שהבחירות קרובות וכדאי לשחק "אופוזיציה לוחמת"

המפד"ל בראשות "המשיח" אפי איתם נהנה מוולוו ותפקיד שר בממשלת שרון במשך חודשים רבים, גם כאשר באופן מוצהר שרון אמר שהוא הולך למסור שטחי ישראל. למפד"ל היתה אפשרות בתחילת כהונת הכנסת להחרים את ממשלת שרון ולאחד את כל מפלגות הדתיים אבל אפי איתם וחבריו נדבקו לכסאות הממשלה עד למקסימום שיכלו.

רוב שאר "החרדים" לועגים למי שמוחה נגד ההתנתקות, בטענה "אמרנו מזמן שאין מה ללכת עם 'הציונים' ".

 

בקרוב תתגבר עלית יהודים מארה"ב – שתגיע בהמשך לממדים של עליה גדולה, מי שלא יעלה בזמן – יצטרך לעשות את העליה בשחיה באוקינוס בתחתונים בלבד למותניו.

בעולם יגברו אסונות, ארה"ב מתקרבת לשלב הצפתה במים.

 

סיכום:

 

כיום כל הרבנים, האדמו"רים, המקובלים שותקים על מסירת שטחי ישראל. רק כמה רבנים קטנים מצפצפים צפצופי ציפור.

ה' לא זקוק לנציגים שמדברים בשמו, אבל דואגים לכספים וטובות הנאה לעצמם ולמקורביהם - ושותקים כאשר נמסרים שטחים, ממשלות עושקות את החלש וכו…

לכן ברור שהגזרות על ישראל כוללות בתוכן את המגזר הדתי: בעצם כולם, ימין, שמאל, חרדים וחילונים – כולם עובדים לעגל הזהב!

 

 

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

Hosted by www.Geocities.ws

1