^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
27.8.2007 : רב סרן
מצה"ל שנכנס
לג'נין
"בטעות"-
וחולץ בידי
אנשי אבו
מאזן: פיברוק
ישראלי מתואם
עם אבו מאזן!
1)
הרב
סרן לא טעה בכניסתו
לג'נין: זו
הייתה הצגה
שתוכננה מראש
בידי השילטון
הישראלי
בתאום עם אבו
מאזן!
המטרה:
להוכיח לעם
המטומטם
היושב בציון שאבו
מאזן הוא "מתון"
ובונה "צעדי
אמון" – וכך
אפשר יהיה
למסור לידיו
ספוגות הדם
היהודי עוד
ועוד שטחים
לפלסטינים.
2)
ממשלת
ישראל מוכנה
להציל את
הממשלה
הנופלת של
מחסל היהודים
אבו מאזן וכנופייתו
בכל מחיר: גם
בהפקה
פיקטיבית של
מצגי שווא "בוני
אמון"!!
3)
אבו
מאזן כבר קיבל
100 מליון דולר
כ"בונוס" על
ההצגה הזו!
כל
זאת, בשעה
שאבו מאזן
מצידו עורך
לישראל תיאטרון
"הטוב",
"הרע"
ו"המכוער":
אבו
מאזן ואנשיו – הם
"הטובים"
אנשי
החמאס – הם "הרעים"
וכוחות
אל קאעידה,
החיזבאללה
ודומיהם
שברצועה – הם "המכוערים"
בפועל,
זה הכל הצגה
לבנטינית,
ערוכה היטב
לפי סיפורי
אלף לילה
ולילה,
שמבוצעת
בהסכמת
השילטון
הישראלי
הרופס, בחסות
התקשורת
הישראלית –
ולשביעות
רצונו של העם
המטומטם
היושב בציון,
שחי כמו ברומא
הקורסת על "לחם
ושעשועים"!
4)
ומדינת
תל אביב צהלה
ושמחה: "הנה
מצאנו!… עוד בדל
של סיכוי
לחארטות 'שלום
עכשיו'! אוסלו
חי! עוד לא
אבדו הזיותינו
מלבעבע! הבה
ונמשיך לעשות ניסוי
נוסף על העם
המטומטם
היושב בציון –
כמו שצ'מברלין
עשה!"
5)
אבו
מאזן משתף
פעולה עם
החמאס: הן
מבחינה צבאית
והן מבחינה
כספית, אבל
בו זמנית הוא
דואג ומקפיד
על קיום חלקו
הפיקטיבי
בתיאטרון ה"מזרח
תיכון חדש"!
כל זאת כמובן
בידיעת
ובשיתוף
פעולה מצד השב"כ,
המוסד
והממשלה
בישראל
הרופסת!!
6)
גם
הדיווחים
שמתפרסמים
בישראל על
כמות אדירה של
"עשרות
פלסטינים"
הרוגים בחודש
מאש צה"ל היא
עוד תוצר
פיקטיבי מבית
היוצר של הקיסר
קליגולה
אולמרט
ושותפיו: כדי
לדמות לעם
הכסיל בישראל,
כאלו שמתקיימת
"פעילות
מוגברת"
במלחמה בטרור
הפלסטיני!…
והעם בציון
ממשיך לאכול
לוקשים
וספגטים
ממטבחם של
עליזה ואהוד!
7)
בהיסטוריה
של העולם, היו
דמויות מפתח
שבדמם זרם דם
יהודי – וגם
הם פעלו
בניגוד
לאינטרס
היהודי
והעדיפו "להציל"
את הגויים
דרך מכירת
היהודים
ומחיקתם!
רוצים
דוגמאות:
א)
בדמו
של הצורר
הנאצי גבלס, אשף
התעמולה
הנאצי זרם דם
יהודי, והוא
ידע זאת.
גבלס
העדיף למכור
את עמו למען "המולדת"
הגרמניה –
והשתמש במוחו
היהודי
המתוחכם להמציא
פיברוקים
שטניים רבים
כדי למחוק את
יהדות אירופה
מכדור הארץ!
ב)
גם
בדמו של הצורר
היטלר ימ"ש
זרם דם יהודי,
וגם הוא ידע
זאת, אבל הוא
בחר "להציל"
את העם הגרמני
דרך מחיקת
היהודים
באירופה.
לא
במקרה דרש
היטלר ימ"ש
למחוק את כל
המסמכים שהיו
קיימים בעיר שבה
הוא נולד
באוסטריה
מייד כאשר
הצבא הגרמני פלש
לאוסטריה ב- 1938 !
כך היה
קשה לאתר את
מוצאו האמיתי
של הצורר.
ג)
גם
בדמו של אבי
הקומוניזם
הרוסי
ולדימיר לנין, זרם
דם יהודי:
במקום שלנין
יעלה לישראל
וישתתף בבנית
מדינת היהודים,
כפי שעשו אנשי
העליות
הראשונות
שבאו מרוסיה:
הוא היה מוכן למחוק
את היהודים
ללא היסוס!
ד)
גם
בדמו של
הדיקטטור
יוסף סטאלין היה
דם יהודי, וזה
לא הפריע לו
לתת יד לצורר
היטלר ימ"ש במחיקת
היהודים
באירופה! רק
ברוסיה עצמה
– אחראי
סטאלין
להשמדת 2
מליון יהודים
בתקופת
שלטונו שם!
ה)
יהודים
רבים שעלו
לישראל
מרוסיה
בעליות הראשונות
(1881, 1903, 1917) – חזרו
לרוסיה כדי "להציל"
את המהפכה ואת
"אמא רוסיה"
– ובסופו של
דבר היה זה "שמש
העמים"
סטאלין שהרג
אותם!
ו)
יהודים
רבים במימשלי
ארה"ב
מתנכלים
לישראל ומיעצים
לנשיאי ארה"ב
הגויים
המטומטמים
עיצות
"חכמות" איך
לדפוק את ישראל!
כך היה
היהודון הנרי
קיסינג'ר
בעיצומה של
מלחמת יום
כיפור 1973: היא
יעץ לניכסון
להשהות את
הסיוע לישראל
וללחוץ עליה,
כך שישראל
תגיע לעמדת
משא ומתן
בהמשך עם
אויביה, כאשר
היא קצוצת זנב
מוחלשת, ולא
מעמדת כח!!
ז)
לא
מזמן התפרסם
בארכיון
הבריטי שטדי
קולאק, פאר
העליתה
הישראלית, היה
בעצם שטינקר
של הבריטים, מלשין
שמסר להם שמות
אנשי מחתרות
אצ"ל ולח"י –
וסוף המסכנים
האלו שחלקם חוסל
בידי הבריטים!
וטדי
המלשין אינו
היחידי: הרבה
מפאייניקים מכובדים
היו שטינקרים
שמכרו את
אחיהם היהודים
לבריטים – ראה
הסזון.
בקשר
לטדי השטינקר, שלא
תאמרו שהיה זה
בזמן מלחמת
העולם השניה:
טדי קולאק
הלשין אחרי
המלחמה! בעת
שהאנגלים
המשיכו
במניעת עליית ניצולי
השואה לארץ!
8) שאלה
להמחשה,
העוסקת
בהשוואה בין ג'ורג' בוש
שנלחם
בנחישות
אמיתית
בטרוריסטים
אויבי עמו כמו
בן לאדן -
לאולמרט
וממשלתו,
שמחבקים
ומרוממים את רוצחי עמם
היהודים!
השאלה: האם אשתו
של בוש הייתה
מחבקת ומארחת
את אשתו של
הטרוריסט בו לאדן,
כמו שאשתו של
אולמרט, עליזה
אולמרט
מתחבקת עם
רוצחי
היהודים
שיושבים
בממשלת המרצחים
הפלסטינית?!
האם הילדים
של בוש מפגינים
נגד מלחמת בוש
בטרור שהיכה
בארה"ב, כמו
שמפגינים
הילדים לבית
אולמרט, שחלקם
יושבים בכלל בחו"ל
– אבל גם משם
הם תומכים ככל
יכולתם באויבי
ישראל
הפלסטינים,
ובצה"ל הם
מסרבים לשרת עקב
היותו "צבא
הכיבוש"?!
9)
העם
המטומטם
היושב בציון,
משתף פעולה
בשקיקה ומרצון
חופשי בכל
סיפורי האלף
לילה ולילה של
"מזרח תיכון
חדש", שכל פעם
קם ונופל מחדש
– בידי
מנהיגיו
ההוזים
והמושחתים!
הפלסטינים
ממש מתפלאים
וצוחקים:
לאיזו דרגה
גבוהה הגיעו
היהודים
בסקלת המאג'נונים
האהבלים!
רק
במדינה
שתושביה חולי
נפש, עוד
נותנים פרס
לאדם ש"בחזונו"
הביא את אסון
אוסלו – פרס
להיות נשיא: שמעון
פרס, הוזה ה"מזרח
תיכון החדש"!
10)
לא
לשכוח את
עובדיה יוסף
ש"בחזון
עובדיה" תמך
בפשע הסכם
הדמים אוסלו –
ובכך הוא
אחראי לדמם
של אלפי
יהודים!
חסידיו
השוטים של
העובדיה
רואים איך
המרן שלהם יושב
גם בימים אלו
בממשלת מגרש
היהודים אולמרט
שמגרש יהודים
מחברון, והם
ממשיכים לתמוך
בו: אותם
מעניין הכסף,
המעמד וסרטי
הפורנוגרפיה
שראשי ש"ס
צופים בהם
בצינעה
ובשקיקה
חרדית אופיינית!
ראשי
תיבות: עובדיה יוסף =
כמו ראשי
התיבות: ערפאת
יאסר =
עייאש
יחייא =
ע"י
בקרב
על העי,
ליהושע בן נון
נהרגו 36
לוחמים
בעוון עכן שחמד
בצע בקרב
יריחו.
עובדיה
יוסף חמדן
הבצע והכבוד,
מזרעו של עכן,
הוא נצר לעובדי
עגל הזהב
מדור המדבר!
ה' מלך
העולם ישים את
עובדיה יוסף
בגהנום ובכף
הקלע, בצואה
רותחת יחד
עם היטלר ימ"ש
ושאר צוררי
העם היהודי
ועם מוכרי
ישראל מפורסמים
כמו יצחק
רבין ומנחם
בגין
שממתינים
לבואו של
העובדיה
בכיליון
עיניים!
כל
המידע שנמסר
לנו עד כאן:
נמסר מבית דין
שמים.
וכל מי
שלא מאמין שדם
יהודי, גם אם חלקי
– זרם בעורקי סטלין,
היטלר, לנין,
גבלס וכו':
שיבדוק היטב!
לידיעתכם:
כיום מעל 80%
מתושבי ישראל הנוכחים שנחשבים
ל"ישראלים",
"יהודים":
אלו ערב רב!!
נשמתם לא נשמת
יהודי!
גם
מקרב הרבנים,
הדתיים
והחרדים:
הרבה
מהם ערב רב! הרוב
המכריע!!
יראו
זאת יותר ברור,
כאשר יתגלה
המשיח – ואז
אותו ערב רב
"יהודי" ו"ישראלי"
– יצאו נגדו,
כמו שכיום הם
משתפים פעולה
בגלוי עם כל
ממשלות הזדון
של ישראל: כל
הש"ס למניהם,
ה"אגודת ישראל",
"דגל התורה",
"ראשי ישע"
מפד"לניקים
ושאר חולרות
מחופשים
ליהודים
"כשרים"
מדקדקי בד"צ! מוכרים את
הארץ לאויביה
תמורת שלמונים
ונותנים הכשר
בד"צ למרד ב- ה'
ותורתו!!
ראה
מקורות: סמוך
לגאולה יהיה
מצב: ד"אשר
יחרפו עקבות
משיחך" - גם על
ידי יהודים
שומרי תורה
ומצוות!...
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
אגב,
פרט פיקנטי
שנמסר לנו: מי
יזם את
הפיקציה ה"גאונית"
של הקצין
הישראלי
האובד שניצל
מלינץ' בטוח הודות
ל"טוב הלב"
של כנופיית
הפתאח?!
תשובה: מי אם
לא שתי הנימפות
מחצר המלכות
של הקיסר קליגולה
אולמרט!?
כמובן, עליזה
אשתו ובתו
השמאלנית
הקיצונית
ההזויה דנה! (שגם
תמכה במצעד
הסוטים
בירושלים)
הנימפות
עליזה ודנה
גילגלו את
הרעיון
המבריק לאבא
קליגולה
אהוד… והוא
מצידו: גילגל
זאת הלאה
לכוחות
הביטחון של
החונטה השלטת
בישראל… והם
ביצעו זאת! ביצוע
מדהים ומשכנע,
ממש כפי שנהוג
במשטרים
האפלים של דרום
אמריקה
ומדינות אידי
אמין באפריקה!
מה ש"השליט"
מבקש: זה מה
שיהיה!! ולעזאזל
אם זה טוב או
מזיק למדינה
ולעם! וכי "מי
הם" בכלל!?! העם
הרי נחשב אצלם
ל"אספסוף
שוטה"!!…
הבנתם אהבלים
או לא?!
היכונו
לביאת הטילים
הכימים
ביולוגים
וקונבנציונלים
על ישראל
בקרוב: "לא
מתאים" לכם
לצעוק למשיח?
אז תתחילו
להתאמן
בצעקות "אוי!
אוי! אוי!"!
רוצים להיות
עבדים לקיסרי
קליגולה של
ממשלת תל
אביב?!
בבקשה!
רק אל תבואו
בקרוב שוב
בשאלות
הצדקניות
נוסח: "...היכן
היה ה' בשואה"?!...
אושויץ
2 כבר
בדרך, אבל אתם
שקועים עמוק ב
-"כוכב ⳰ולד"
אז ה'
מלך העולם
שולח לכם
בקרוב כמה "כוכבים
נולדים",
ארבעה "במחיר
של אחד": כוכב
נולד אחמדינג'ד,
כוכב נולד אסד,
כוכב נולד נסראללה,
כוכב נולד איסמעיל
הנייה! העם
בישראל ירקוד
בקרוב "ריקודי
עם" איראנים,
סורים,
פלסטינים
ושיעים: מופע
מרשים
בהמשכים
בהפקת "שמעון
פרס הפקות",
מוגש בחסות
משרד עורכי
הדין "אולמרט
את אברג'יל את
אלפרון"
ובתמיכת
הפילנטרופ
אוהב היהודים ולדימיר
פוטין
שיספק לקהל
הצופים
הישראלי מבחר
מרשים של זיקוקים
פירוטכניים
מהסדרות
החדשות ביותר
מקו היצור של
התעשיה
הבטחונית הרוסית!
תשס"ח : תהא – שנת
– סוף
– חשבון
!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
מה לעשות
כדי להינצל
ממלחמת גוג
ומגוג?!
לתגובות: [email protected] או [email protected]
למה המשיח
אינו מתגלה? -
לחץ כאן