בס"ד

עידכוני  ח'  באב  התשס"ז  / 23.7.2007    

 

 

◄◄◄דבר  ה'  ליהודי  חו"ל :  אתם  בסכנה  מיידית ! !  (חודש  אב  התשס"ז)

 

1)    א) הטילים שנורו ב- 17.6.2007 על קריית שמונה- נורו מידי החיזבאללה ולא מידי גורם ערבי קיקיוני, כפי שבישראל טענו בשקר!

ב) ישראל העבירה לוחמי אלקעידה מעזה לגדה!

 

2)    מדינות העולם שבוחנות את מצבה הרופס של ישראל כיום הגיעו למסקנה:

קץ ישראל מתקרב באותו נוסח בו סיימה דרום ויטנאם ב – 30.3.1975 להיות מדינה ריבונית!

 

3)    עוד "חזון" של מרן עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה שהתפוצץ בפנים: שמעון פרס כ"נשיא"!

 

4)    הקשר בין נפילת כוחות הפתח בעזה בפני החמאס – לנפילת ישראל וצה"ל, שדודים – בפני החיזבאללה לפני שנה.

 

5)    דבר ה' מלך העולם לעוזי מזרחי. שאמור היה לעורר את העם בישראל למלכות ה' דרך משיח במודעות בעיתונים.

 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

1)    א) הטילים שנורו ב – 17.6.2007 על קריית שמונה – נורו מידי החיזבאללה ולא מידי גורם ערבי קיקיוני, כפי שגורמים בישראל טענו בכחש ובשקר!

 

ב) ישראל העבירה לוחמי אלקעידה מעזה לגדה!

 

גורמים בישראל ממשיכים כהרגלם לשקר בנושאי בטחון: מפחד!

 

בצעדי האיוולת המתמשכים, ישראל גם העבירה פליטים פלסטינים, שנמלטו כל עוד נפשם בם מעזה לגדה בעקבות השתלטות החמאס בעזה:

בינהם יש גם עשרות לוחמי אלקעידה וחמאס!

הרי לוחמי הפתח ולוחמי החמאס הם תאומים סיאמים, שעורכים מופע תיאטרון לישראל: כאילו האחד הוא "הרע" ואילו השני הוא "הטוב"!

הפליטים אנשי חמאס ואלקעידה שאותם העבירה ישראל לגדה מעזה – הציגו עצמם "כלוחמי פתח"!…

אם תשאלו – איך זה שצה"ל לא גילה את האמת על זהותם: כיוון שהבדיקות שלהם נעשו "בנוסח צה"ל", איך שצה"ל "נראה ונשמע" כיום! קריקטורה של צבא. הצבא של ג'רי (אלוף פיקוד העורף): צבא ג'רי לואיס – הקומיקאי האמריקאי המשעשע!

 

האם שכחתם את הזמן שבו המצרים שלטו בעזה:

הם לא נתנו לתושבים שם חשמל, מים ואוכל, בניגוד גמור לאיוולת הרופסת של ישראל!

מצרים דאגו בזמן שלטונם שם רק לדבר אחד: משטר צבאי קשוח ועוצר לילה קבוע!

 

אבל בציון יושב כיום עם מטומטם, עם הנהגה רופסת ומערכת ביטחון בוגדנית נוסח "ימי רומא האחרונים":

"אכול ושתו כי מחר נמות!"…

 

אנשים כיעקב פרי – ראש השב"כ לשעבר, כעמי איילון ועוד אלופים נוספים לשעבר מצה"ל: שקועים כולם בענייני כספים עם רשות טרוריסטית פלסטינית!! ראה יוסי גנוסר איש השב"כ שצבר מאות מליוני דולרים ממכירת ישראל לערפאת!

 

דבר ה' לעם ישראל:

מצרים מעבירה נשק לפלסטינים – ובנשק הזה הם מפוצצים יהודים!

אבל ישראל העבירה ומעבירה גם כסף לרשות הטרוריסטים הפלסטינית – ובו הם פיצצו, מפוצצים ויפוצצו יהודים!!

עד כמה יכול עם – לשים עצמו כמטומטם?!

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

2)    מדינות העולם שבוחנות את מצבה הרופס של ישראל כיום הגיעו למסקנה: קץ ישראל מתקרב באותו נוסח בו סיימה דרום ויטנאם ב – 30.3.1975 להיות מדינה ריבונית!

 

תזכורת:

החל משנת 1961 האמריקאים תמכו בדרום ויטנאם – במלחמתם כנגד צפון ויטנאם הקומוניסטית. לאחר 14 שנות לחימה אומללות, בהן איבדו האמריקאים 50,000 לוחמים, חתמו האמריקאים בפריס על "הסכם שלום" פיקטיבי בין הדרום לצפון: ב – 27.1.1975 .

הנרי קיסינג'ר, שר החוץ היהודי בממשלת הנשיא ניכסון – אפילו קיבל פרס נובל על הבריחה המשפילה ששווקה בעטיפת "הסכם השלום".

 

כעבור חודשיים בלבד מחתימת "הסכם השלום" – פלש צבא הצפון הקומוניסטי לסייגון ב – 30.3.1975 וקרא לה הו-צי מין.

 

באותו מרווח זמן של חודשים – נמלטו קציני צבא הדרום וחברי ממשלת הבובות של האמריקאים שם – לארה"ב, שם הם קיבלו מקלט מדיני.

 

הקבלה אקטואלית בין קריסת דרום ויטנאם – לישראל המתמוטטת של היום:

 

        א)    גם ישראל קיימת כיום בזכות הנשק והתמיכה האמריקאית המסיבית, שמתמשכת לאורך שנים.

 

        ב)    גם בישראל זכה החבר שמעון פרס מזרח תיכון חדש יחד עם השתיין יצחק רבין – לקבל פרס נובל על "הסכם שלום" אוסלו, עם נחש המשקפיים מעזה – אבו עמאר ערפאת! כפי שהיהודון הנרי קיסינג'ר סידר לאמריקאים את "הסכם השלום" בויטנאם וקיבל גם הוא פרס נובל.

 

         ג)     גם בישראל קרס מייד "הסכם השלום", שרק טיפשים ונוכלים כאנשי השמאל יכלו להאמין שיחזיק מעמד.

כאן המקום להזכירכם שוב: מרן עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה הוא זה שהקים את פשע הסכם אוסלו, דרך חברי כנסת ש"ס שתמכו בכנסת ישראל בהסכם, יחד עם קולות הערבים, גולדפרב (קיבל מיצובישי), גונן שגב (שנתפס בהמשך מבריח אקסטזי לארץ) ועוד ח"כ רוסיה שגם אותה קנה רבין כזונה פוליטית.

 

        ד)     בישראל הקורסת של היום, וגם בממשלות דרום ויטנאם הקורסות – השילטון היה מושחת ורקוב עד היסוד,והוא נשלט בשלט רחוק בידי האמריקאים:

הן ממשלות ישראל והן ממשלות דרום ויטנאם ז"ל – הינן מריונטות אמריקאיות מושחתות שמוכרות את עמן בעבור תאוות כסא השילטון!

 

        ה)    בדיוק כפי שהגנרלים ברחו מדרום ויטנאם ב – 1975 לארה"ב, אחרי שכוחות הצפון הקומוניסטים פלשו לדרום, כך גם הגנרלים של צה"ל, כולל צמרת השלטון ועשירי האלפיון העליון בישראל – כבר מכינים את אופציית הבריחה מישראל… למקרה שהמדינה תיכבש בידי מדינות האזור!

הכנת אופצית הבריחה מישראל, פירושה באופן מעשי: הכנת דרכון זר לכל בני המשפחה, חשבונות בנק בחו"ל, רכישת יחידות דיור שם, הגדלת ההשקעות בחו"ל וכו'.

 

          ו)      כמו שצבא דרום ויטנאם קרס תחת מתקפת של כוחות גרילה נחותים מהם בכמות וטכנולוגיה – כך צה"ל קורס מול כוחות גרילה נחותים ממנו בהרבה – הן בכמות והן באיכות הטכנולוגית!

 

לחיזבאללה ולחמאס אין חיל אויר, אין שריון, לא ארטילריה, לא מודיעין וכו'! בכל זאת כבר שנים רועד צה"ל מהתגרויות שבאות מחיזבאללה ומעזה!

 

לפני שנה במהלך הקרב בלבנון, בעימות מול כאלף עד אלפיים לוחמי חיזבאללה בלבד- "הצליח" צה"ל במשך חודש(!) להתקדם רק כמה קילומטרים בעומק לבנון!

גם הצפון ויטנאמים וגם לוחמי החיזבאללה השתמשו בשיטות מנהרות והסוואה – ששמו ללעג את צבאות ישראל והדרום ויטנאם, צבאות ה"הייטק" המלוקקים והמפונקים!

גם צה"ל וגם צבא דרום ויטנאם נהנו מסיוע לוגיסטי אמריקאי בלתי מוגבל בכמויות וברמת הטכנולוגיה המכסימלית האפשרית – אבל כל זה לא עזר!!…

ולא עוזר!!... וגם לא יעזור!!...

 

סיכום

 

        א)    מדינות העולם שרואות את ישראל הרופסת כבר לאורך שנים: מקטלגות אותה כ"מעצמה" – של נמר מנייר!

ישראל מוצגת בעולם כצבוע שמסתתר מאחורי תחפושת נמר, שואגת כנמר אבל רועדת מפחד ואינה מגיבה מול קבוצות טרור קיקיוניות שמתגרות בה ושמות את "עוצמתה" ללעג: חמאס, חיזבאללה, ג'יהד איסלמי, פתח וכו'.

 

        ב)    יצחק רבין השתיין הפך את הגנרלים הישראלים לדיפלומטים, הלביש עליהם עניבות – והושיב אותם למו"מ עם טרוריסטים פלסטינים במפגשים בבתי מלון!

מדינות האוייב ומדינות העולם קלטו: צה"ל הפך מצבא לוחם - לחבורת פקידים במשרד החוץ, קוקסינלים שלוחצים ידיים לרוצחי נשים וילדים שלפתע נקראו "גנרלים"… "שרותי הביטחון המסכל"!?

ביום, היו ה"גנרלים" הפלסטינים יושבים עם הגנרלים הישראלים הקוקסינלים במפגשים בבתי מלון,

ובלילה – הם היו מתכננים את פיגועי הטרור ומוציאים אותם לפועל בישראל (דרך "הרעים" = החמאס ודומיהם).

 

         ג)     כך גם המשיך אהוד ברק את הבריחה מלבנון  ואריאל שרון המשיך את הבריחה מגוש קטיף.

והעם בישראל שמח וטוב לבב והעיר שושן צהלה ושמחה.

 

        ד)     גם רומא לפני שנפלה – סמכה על צבאות זרים של שכירי חרב, ש"הגנו" על רומא בעד כסף, וכך גם נראתה ה"הגנה" שלהם!

וישראל: דורשת מכוחות שכירי החרב של האו"ם "שיגנו" עליה בלבנון, בדרום וכו'!?... ועוד רואה בכך "הישג"!?...

האם ראיתם מדינה בעולם, שבמקום להלחם  ב ע צ מ ה  נגד תוקפיה – דורשת מהאו"ם שיתחמש וילחם עבורה? זה עוזר? זוהי מחלת נפש: שוב חוזר היהודי לגלות לבקש מהגוי שיגן עליו מפני גוי אחר!?… "הגוי הטוב" יגן על היהודי מפני "הגוי הרע"?!... האם אי פעם זה עבד, חוץ ממחלקה סגורה של ממשלות המאושפזים הפסיכיאטרים בישראל?!

 

ארה"ב קיבלה שוק כאשר ראתה לפני שנה את כוחות "צה"ל הגיבור" מתקדמים רק כמה קילומטרים בלבנון: במשך חודש!

כאשר ירי הקטיושות של החיזבאללה – לא נפסק עד ליום סיום הקרבות!

 

        ה)    מדינות העולם סופרות עכשיו את הגרגירים שנותרו בשעון החול של ישראל, עד לנפילתה כדרום ויטנאם: כולם קלטו כבר שבישראל אבדה רוח הלחימה! גם הצבא וגם העם:  ע י י פ י ם !

אבל ממה לא עייפים בישראל: מריקודים סביב עגל הזהב! הצבא פוליטי, רקוב, מושחת, נהנתני, מדווח דיווחי שקר לחונטה השלטת, וכך גם השב"כ, המוסד וגופי המודיעין! רומא הנופלת משוחזרת מחדש בישראל: "אכול ושתו כי מחר נמות".

לחם, שעשועים וגלדיאטורים מספק השילטון המושחת בישראל להמון המטומטם, בשעה שההנהגה שקועה בחגיגות מין ובזלילת כספים מהקופה הציבורית!

דרום ויטנאם הייתה גרורה של ארה"ב: ישראל בחרה גם כן להיות גרורה אמריקאית! הן מבחינה צבאית והגרוע: גם מבחינה "תרבותית" = הזנות של הוליווד הערצת הכסף, מתירנות, מין חופשי, חוצפה להורים וכו'.

 

את כל השפל המוסרי הבזוי של אמריקה, אימצה ישראל בחום רב: במקום שהראש יוביל את הגוף כולו, הראש בחר לאמץ לו התנהגות של רגליים, התנהגות של האיברים המוצנעים והמסריחים בגוף האדם! זוהי ישראל של היום, זה מה שיצא מ"העם הנבחר" אחרי אלפיים שנות גלות: פצצת סירחון אמריקאית!

 

סוף דבר

 

        א)     הגנרלים של ישראל, הצמרת והאלפיון העליון, שחושבים שיוכלו לברוח עם כספם לארה"ב: טועים!

ה' חוסם אותם: כי בקרוב ארה"ב ואירופה יצאו נגד ישראל, האנטישמיות שם תגיע למימדים כמו בגרמניה של שנת 1939. בנוסף, מדינות הגויים, יסבלו בקרוב מאסונות טבע ומלחמות קשות. יהודים שישארו שם – יאבדו!!

 

        ב)     סוף ישראל לא יהיה כסוף ויטנאם הדרומית, כיוון שבשלב הגסיסה הצבאית שיבוא בקרוב על ישראל – יצעקו האנשים שישרדו לקב"ה שישלח את המשיח! זה יקח שנה וחצי של סבל – עד שיואילו לצעוק!

יוותרו בגאולה לחיי נצח רק  400,000 איש בחיים מתוך 5 מליון ישראלים שחיים כיום בארץ.

 

         ג)     כל מי שמכר את התורה, את הארץ, את החלש או מי שהשתתף בגירוש יהודים מגוש קטיף, עמונה, ימית וכו' – יאבד! כולל מה"דתיים" שהיו שותפים לכל זה!

ישאר רק מי שהכין את מלכות ה' דרך בקשה ופירסום למשיח.

 

קרא:  מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

3)    עוד "חזון" של מרן עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה שהתפוצץ בפנים: שמעון פרס כ"נשיא"!

 

בזכות קולות ש"ס, בהוראת מרן עובדיה יוסף – זכה עבריין אוסלו, הכופר שמעון פרס – להיבחר כנשיא מדינת היהודים.

ומה בחר להשמיע שמעון פרס "חמאס תיכון חדש" כבר ביום היבחרו: שהוא יפעל לגרש כמה שיותר מתנחלים מהגדה המערבית!

 

זהו "חזון עובדיה", האיש שהכשיר ותמך בשרץ אוסלו! ועכשיו, העובדיה יוסף פיאר, רומם והמליך עלינו את הקוץ שמעון פרס – השרץ מאוסלו!

עובדיה טובל ושרץ אוסלו בידו, טובל ושרץ פרס בידו.

בגללו מתו וימותו הרבה הרבה יהודים.

 

ש"ס של עובדיה יושבת בממשלת המושחת אולמרט, ותמורת כספים למוסדות ש"ס ולמקורבי המר"ן עובדיה ושות' – הם מאשרים שחרור מאות רוצחים פלסטינים, מאשרים מתן כספים לרשות הטרוריסטים, וסוגרים עיניהם ואזניהם כאשר קליגולה אולמרט מתנכל להתישבות היהודית ביהודה ושומרון!

 

גם לא אכפת למר"ן עובדיה וכנופיית ש"ס – שהם יושבים בממשלה של העבריין הפלילי המושחת אולמרט: הם סותמים את האף ומושיטים את היד בצעקה מיוסרת – "הב לי! הב לי אולמרט עוד כסף! עוד קומבינות! הב לי!"

כך היה עכן שבקרב יריחו מעל בכסף והעם שילם בדם לוחמים על תאוות הבצע שלו בקרב העי!

 

אחר כך אתם שואלים "היכן היה ה' בשואה"?

הרי עובדיה וה"דתיים" האחרים מביאים עליכם עם שאר "מנהיגי" העם: שואה קשה מקודמתה.

מתוך שואה אחרונה זו תצמח הגאולה. כמו שמדינת ישראל קמה מתוך השואה.

 

יכל להיות אחרת, אבל זוהי בחירתכם, עם מטומטם שמרכין ראשו ומנשק ידיים של רבנים חרטומים, ובוחר במנהיגים חזירים: עם של עבדים!!

איזו בושה עושה העם בישראל- לשר ישראל המלאך מיכאל! איזו בושה עושה העם בישראל לקב"ה!

 

כבר אמר הרבי מלובביץ: ישיבות הדתיים שיושבות בממשלות ומוכרים את תורת ה' ונחלתו בעד כסף – אלו ישיבות דמים, מכספי דמים!!

 

הרבי מלובביץ במכתב ששלח לרב עובדיה יוסף, שכבר בשנות ה – 70 הביע תמיכה "הלכתית" בעסקת שטחים תמורת שלום:

"עליו להיות הראשון לקחת את חבילותיו ולעזוב את ארץ ישראל"!!

 

את המפלגות החרדיות והדתיות שישבו בקואליציה בתקופת פינוי סיני, הרבי מלובביץ מאשים בנטילת שוחד עבור הישיבות:

"אי אפשר לקנות חינוך לתורה ויראת שמים מכספים המוכתמים בדם יהודי"!

 

כדי להבין מדוע העובדיה יוסף ודומיו לא יהיו בגאולה: "מדוע הרב אמנון יצחק, זמיר כהן ורבנים נוספים נמצאים ברשימה השחורה?"

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

4)    הקשר בין נפילת כוחות הפתח בעזה בפני החמאס – לנפילת ישראל וצה"ל, שדודים – בפני החיזבאללה לפני שנה.

 

אנשי הפתח בעזה נהנו מתמיכה כספית אדירה הן מישראל והן מארה"ב ואירופה!

כוחות הפתח עלו פי כמה בהשוואה לכוחות החמאס: הן בכמות והן באיכות הנשק

אבל הפתח נפל שדוד בעימות מול כוחות החמאס הנחותים בהרבה – בכמות ובאיכות!

 

כך גם הסתיים העימות המביש בין ישראל לחיזבאללה:

 

ישראל, מעצמה צבאית עם מסה אדירה של כוחות שריון, חיל אוויר וכו', שחיה ומתקיימת בפינוק – מתמיכה אמריקאית מסיבית: נפלה שדודה בפני קומץ לוחמי החיזבאללה שחיים על פיתה וחומוס!

 

בדיוק כפי שצמרת הפתח המושחתת חיה בוילות מפוארות ומשכורות שמנות מכספי הסיוע הישראלי אמריקאי, כך גם אלופי צה"ל וההנהגה הישראלית: עסוקים יומם ולילה – איך להשיג ג'ובים משופרים, כספים, ואיך לשפץ את הוילות וכו'.

 

לוחמי החמאס, כמו גם לוחמי החיזבאללה – ברובם חיים ברמת חיים מינימלית בהשוואה ללוחמי הפתח או לגנרלים המרופדים והמדושנים של צה"ל: גנרלים של מסיבות עיתונאים!

 

אז מי ניצח פה: הרוח ניצחה את הכסף! הרוח ניצחה את האיכות הטכנולוגית והכמות!

 

הלוחם הנועז שמוכן למות בקרב – ניצח את הגנרל השמנמן, שחושב באמצע הקרב על המניות בבורסה: ראה את הרמטכ"ל דן חלוץ שביום הראשון למלחמה נתן הוראות מכירה בבורסה! ראה את "שר המשפטים" חיים רמון, שביום פתיחת המלחמה – דחף את לשון החזיר שלו לפה של קצינה בלשכה, ועוד שיקר שלא עשה זאת!

ולמשפט – הביא חיים רמון עדות שקר כמו רבקה פאלוך "החרדית" וחברותיה שיסייעו לו להכפיש את אותה קצינה!

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

5)    דבר ה' מלך העולם לעוזי מזרחי. שאמור היה לעורר את העם בישראל למלכות ה' דרך משיח במודעות בעיתונים.

עוזי מזרחי בחר לעשות מרד נגד ה': אחרי כמה מודעות מסכנות, החליט עוזי – ש"מספיק"!

עוזי מזרחי רואה ויודע את מצבה הקשה של ישראל שהולך וגדל והוא בבחינת פיקוח נפש וסכנה לעם כולו – אבל הוא בחר למרוד ב – ה'.

לכן דבר ה' לעוזי מזרחי: אתה ומשפחתך לא תהיו בגאולה, אלא תגיעו כולכם לכף הקלע, אתם תאבדו בכל מיני אסונות ומחלות: לא בדרך טבעית תסתלקו מן העולם הזה!

בעוזי מזרחי יש ניצוץ קטן ביותר, אבל ניצוץ – משאול המלך שגם הוא עשה מרד ב – ה' כמו עוזי מזרחי.

בנשמת עוזי מזרחי ישנו ניצוץ מנשמת שאול המלך בגודל זעיר של חלקיק המיליון בלבד.

 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

 

 

לחזרה לעדכונים

 

לחזרה לדף הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]   

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן 

 

תשובות לשאלות גולשים

 

Hosted by www.Geocities.ws

1