בס"ד

4.10.2002

 

על יעקב (ישראל), עשו (אמריקה) ומנהיגה ג'ורג' בוש!

 

לאברהם נולדו יצחק וישמעאל – מיצחק בא ישראל ומישמעאל – ערב:

 

בגימטריה: "יצחק" = 208 = "ערב"!

 

ליצחק היו תאומים יעקב ועשו.

מיעקב בהמשך באו ישראל ומעשיו (המכונה אדום) באו הנוצרים.

עשו נולד ראשון – ויעקב יצא מבטן רבקה שני – יעקב אחז בעקב עשו.

 

בגימטריה "עשו" = 376 = "שלום"

 

ג'ורג' בוש  שבא מעשו – נשיא אמריקה טוען שהוא מביא לעולם "שלום"!!

 

במילים: "עשו" – "בוש" – מופיעות – האותיות  ש' + ו'!

 

במילה "עשו" רמז לג'ורג' בוש!

 

                                       ע' = האות ה- 16 באלף בית +

                                      ש' = האות ה- 21 באלף בית +

                                       ו' = האות  ה- 6  באלף בית

43        ג'ורג' בוש הוא הנשיא ה- 43 של אמריקה

שיהיה מנהיג "גוג" המתואר בנביא יחזקאל לח', לט'

שינהיג את העולם למלחמה על ירושלים נגד ישראל ומשיח!

 

"יעקב" (182) + "עשו" (376) = 558

"יצחק" (208) + "רבקה" (307) = 515 -

                                                             בוש הוא הנשיא ה –43 של אמריקה!    43

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

מתי אמריקה תקרוס?!

 

כיום הבכורה היא בידי עשו (הנוצרים) ולא בידי ישראל (יעקב):

כיום אמריקה למעשה שולטת על ישראל – כי בני ישראל לא רוצים להכיר באלוהים!!

בני ישראל בחרו להיות מריונטה אמריקאית = בובה על חוטים, הנשלטת מרחוק מעבר לים ע"י אמריקה!

כל נשיא אמריקאי שמתחלף – מחזיק בחוטים את ראש הממשלה התורן בישראל!!...

 

כינוי הנוצרים: "אדום" = 51

לאמריקה 51 מדינות

 

באמריקה: בוש הוא הנשיא ה – 43 +

בישראל: משה קצב הנשיא ה –8

51

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

יעקב הכין נזיד עדשים לעשו תמורת הבכורה:

 

"עדשים" = 424 = "משיח + בן + דוד"!

 

כיום אמריקה מחזיקה את כל העולם ב"עדשים" = אוכל – בלחם, בחיטה!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"יצחק" (208) + "רבקה" (307) = 515 = "שוטר"

 

אמריקה כיום משחקת שוטר העולם!

 

"רבקה" = 307

"יצחק" = 208 -

                                                                                    "אנגליה"= 99

 

מיהו כיום הידיד היחיד שמשתף פעולה עם אמריקה : אנגליה!!

עשו = שלום: בוש שוטר העולם טוען שבא להביא שלום לעולם!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בנביא ישעיהו פרק סג' פסוק א' :

 

א מִי-זֶה בָּא מֵאֱדוֹם, חֲמוּץ בְּגָדִים מִבָּצְרָה, זֶה הָדוּר בִּלְבוּשׁוֹ, צֹעֶה בְּרֹב כֹּחוֹ; אֲנִי מְדַבֵּר בִּצְדָקָה, רַב לְהוֹשִׁיעַ.  ב מַדּוּעַ אָדֹם, לִלְבוּשֶׁךָ; וּבְגָדֶיךָ, כְּדֹרֵךְ בְּגַת.  ג פּוּרָה דָּרַכְתִּי לְבַדִּי, וּמֵעַמִּים אֵין-אִישׁ אִתִּי, וְאֶדְרְכֵם בְּאַפִּי, וְאֶרְמְסֵם בַּחֲמָתִי; וְיֵז נִצְחָם עַל-בְּגָדַי, וְכָל-מַלְבּוּשַׁי אֶגְאָלְתִּי.  ד כִּי יוֹם נָקָם, בְּלִבִּי; וּשְׁנַת גְּאוּלַי, בָּאָה.  ה וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר, וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ; וַתּוֹשַׁע לִי זְרֹעִי, וַחֲמָתִי הִיא סְמָכָתְנִי. 

ו וְאָבוּס עַמִּים בְּאַפִּי, וַאֲשַׁכְּרֵם בַּחֲמָתִי; וְאוֹרִיד לָאָרֶץ, נִצְחָם.  {ס}

 

-         זה המשיח שיבוא מאדום = הכרזה ראשונית על המשיח תהיה באמריקה מדינת הנוצרים, האימפריה השלטת בדור זה –

-         בדיוק כפי שתחילת פעולת משה הגואל הראשון הייתה באימפריה של אותה תקופה מצרים.

 

מצרים ואמריקה הן שתי אימפריות המייצגות טומאה, חושבות שהן "מנהלות את העולם" – ולא אלוהים!

מצרים קשורה לעבדות, ניצול ועושק וכך אמריקה: עבדות לכושים, חיסול אינדיאנים ועושק החלש!

שתיהן דגלו בכח, בכסף ובחוזק!

 

שתיהן קשורות לשקיעה במים עם עזיבת הגואל מישראל:

 

אחרי שמשה גואל ראשון עזב את מצרים – שקע חיל פרעה בים ומצרים כאימפריה נחלשה

כי עזב אותה עם ישראל שרק בזכות כוחו הרוחני המצרים זכו לגדולה.

 

 

ההפרש בין גיל אמריקה לגיל ישראל קבוע:

 

גיל אמריקה הנוכחי 226, גיל ישראל 54.

ההפרש: 172 = 54 – 226

172 = "יעקב"    יעקב (ישראל) אחז ב"עקב" עשו (נוצרים אמריקה) בבטן אמו רבקה!!

 

יעקב נקרא בתנ"ך: מלך המשיח!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

בוש גנב מאל גור את בכרת הנשיאות:

 

"אל" (31) + "גור" (209)  =  240  =  "דולר" = "ספק" = "עמלק"

 

בעבר תמכו האמריקאים בעמלקים:

בבן לאדן ובערפאת

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

משיח מצווה לעם ישראל

 

המשיח שיבוא לא ילטף את אויביו שלא הכירו באלוהים –

אלא יטפל בהם בכל מיני "תרופות אנטיביוטיקה" ו"זריקות הרגעה"!

המשיח ינקה בארץ את כל העשבים השוטים, ניקיון כזה שעשב אחד לא יהיה:

רק דשא נקי ושושנים יהיו ללא קוץ אחד!

 

מהעולם התחתון ופושעי ישראל – זכר לא ישאר!!

 

החרדים והדתיים חושבים שהם ישארו בגאולה:

יספרו רק בודדים מהם בגאולה – רק זכר ישאר מהם!!

 

מבית דין שמים מודיעים לחב"ד!

 

השנה נפלה מידת דין קשה על חב"ד –

והרבה נפגעים, חולים ומתים – יהיו לכם השנה – כי בחרתם בדרך עגל הזהב!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

בקרוב מלך המשיח מקבל טבעת מאלוהים ועם טבעת זו – כאשר המשיח יתן דין לאדם –

אז לא יהיה צורך בשום דיבור או ויכוח – הדין יבוא מיידית משמים על אותו אדם -  דין רק לפי צדק!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ינצל ממלחמת גוג ומגוג הקרבה רק מי שמכספו יזהיר את עם ישראל לבקש משיח,

מי שיצעק לאלוהים למשיח, ישתתף בתהלוכות וכינוסים למשיח,

ישמור מצוות תורה, ירבה בצדקה ויעזור לחלש וגם ובעיקר לבעלי חיים עזובים!

 

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

 

 

 ארה"ב תקבל מכה אדירה! לחץ כאן!

 

המשיח מתגלה בקרוב!

 

על מעשה הנבלה שעשו המזכירים של הרבי מלובביץ! לחץ כאן

 

הרב עזריאל דביר ז"ל שחזר ממות קליני! לחץ כאן

 

לקריאה בתנ"ך הקש כאן

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1