11.9.2002
כל ה"דתיים" למינהם יקומו נגד המשיח למלחמה!!
המשיח יצא ממשפחה חילונית ולא חרדית והוא נלחם את מלחמות השם!
המשיח לא בא ממשפחה חרדית, לא ממשפחה מיוחסת, לא ממשפחת אדמו"ר או
רב או מקובל,
לא ממשפחה מסורתית – אלא ממשפחה רחוקה מהדת!!
המשיח הוא זה שיטפל בכל האדמו"רים, הרבנים,
המקובלים, בחסידים, בליטאים, בש"סניקים וכל השאר –
שאצלם אין רדיפת עבודת השם בהקרבה מסירות
וצניעות
אלא אצלם יש רדיפת בצע,
כבוד, יחוס, מעמד, הטבות, מישרות ונסיעות ברכבים מפוארים!!
אין הם נלחמים את מלחמת השם אלא עובדים הם לשטן ימח שמו!
כאשר המשיח יוכרז כל אותם
"דתיים" ו"חרדים" למינהם – כולם
יצאו נגדו למלחמה!
ל - מ - ה ?!
כמו שמתואר על המשיח בנביא ישעיהו פרק סג' – ישאלוהו
למה הוא שונה מהם:
"מי זה בא מאדום חמוץ בגדים...
מדוע אדם ללבושך ובגדיך כדרך בגת".
המשיח לא יהיה לבוש כמוהם וגם לא ינהג כמוהם –
וברגע שהם יצאו נגדו למלחמה –
יהיו משמים 15 ימי חושך וסופם של אותם
"חרדים" + "דתיים" שיקומו על המשיח
יהיה כמו הסוף של קורח וסוף בית שאול
המלך:
הם יפלו כמו ז ב ו ב י ם!
כמו ז ב ו ב י ם !!...
ככתוב בנביא ישעיהו פרק נג'
על המשיח:
"מי האמין לשמעתנו
וזרוע ה' על מי נגלתה... לא תאר לו ולא הדר ונראהו..." –
הרי לא יאמינו במי בחר אלוהים כמשיח:
לא באחד מ"גדולי הדור" ודומיהם!!...
למה לא יקבלו את המשיח כל חבורת
ה"דתיים" למינהם?!
כי הם יאמרו למשיח:
אתה לא כמונו – רודף
בצע!
אתה לא כמונו – רודף
כבוד!
אתה לא גנב כמו
האליל שלנו דרעי אריה!
אתה לא נוסע
בהליקופטר ובמכונית BMW כמו עובדיה יוסף!
אתה לא בעד הסכם
אוסלו כמו עובדיה יוסף וכל שאר "גדולי הדור"!
אתה לא מתקשט
בתוארי כבוד "אדוננו מורנו ורבנו", "הראשון לציון",
"הגאון"!
אותך אי אפשר לקנות
בטובות הנאה, בוולוו, בכסא מכובד!
"משיח" – הם יאמרו –
"הרי אתה לא משלנו"!!...
כל ה"חרדים" וה"דתיים" –
יצאו נגד משיח והוא יהיה לבדו ככתוב בישעיהו סג':
"פורה דרכתי לבדי ואין איש אתי
ואדרכם באפי וארמסם בחמתי
ויז נצחם על בגדי וכל מלבושי אגאלתי, כי יום נקם בלבי ושנת גאולי באה,
ואביט ואין עזר ואשתומם ואין סומך ותושע לי זרעי וחמתי היא סמכתני"
אבל האלוהים וצבא שמים – הם עם המשיח – והוא כבר
ינקום בכל מי שיעז לצאת כנגדו:
"למה רגשו גוים
ולאומים יהגו ריק: יתיצבו מלכי ארץ ורוזנים נוסדו יחד
על ה' ועל משיחו,
ננתקה את מוסרותימו
ונשליכה ממנו עבותימו, יושב בשמים ישחק אדני ילעג למו,
אז ידבר אלימו
באפו ובחרונו יבהלמו".
המפתיע הוא שלא רק הגויים יקומו נגד אלוהים
ומשיחו – גם מהיהודים ודווקא מהדתיים!!
אבל כמתואר – ה' ישחק מחוצפנים אלו ויכה אותם עד
בלי זכר!!
ארה"ב
תקבל מכה אדירה! – לחץ כאן!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן
על
מעשה הנבלה שעשו המזכירים של הרבי מלובביץ! לחץ כאן